Bij elke leverancier kan je 1 of meer contactpersonen toevoegen. Voor elke contactpersoon geef je naam en optioneel ook het telefoonnummer, emailadres en faxnummer. Bij elke contactpersoon kan je tenslotte aangeven
Geef hier het klantnummer van je instelling
Dit veld wordt thans enkel gebruikt om een koppeling met een extern financieel systeem toe te laten. In dit veld wordt dan code ingetikt van de leverancier zoals die in het externe financiële systeem gekend is.
Als in uw bibliotheek geen koppeling met een extern financieel systeem is opgezet, laat je dit veld gewoon open.
Dit tekstvak geeft een vrije annotatie m.b.t. de leverancier.
Dit vak bevat een tekst die bij elke communicatie met de leverancier (bestelbon, rappel, annulering of andere bericht) mee wordt afgedrukt.
Geeft de taal waarin je met de leverancier communiceert. Op basis van deze code kunnen achteraf brieven in de taal van de leverancier worden verstuurd.
Deze rubriek geeft de korting aan waarvan je bibliotheek geniet. Deze korting kan worden gedefinieerd als een percentage dat steeds geldt.
Het getal bij elk van de rappeltermijnen geeft aan hoeveel dagen na datum van bestelling voorbij dienen te gaan alvorens een eerste, tweede, derde of vierde rappel wordt verstuurd of alvorens de bestelling automatisch wordt geannuleerd.
Wanneer een nieuwe leverancier wordt toegevoegd, zijn deze rappeltermijnen niet gedefinieerd: zij worden automatisch toegekend op basis van de landencode. De koppeling tussen landencode en rappeltermijnen wordt gelegd in de functie Aanwinsten - Beheersfuncties - Landen - Rappeltermijnen per land. Indien je toch wil afwijken van de standaard rappeltermijnen zoals gekozen vanuit de landencode, dan kan je steeds eigen rappeltermijnen ingeven.
In Brocade is het mogelijk leveranciers met elkaar te verbinden. Dit kan nuttig zijn in volgende situaties