1. Inleiding: opzetten van een acquisitiesysteem

Deze handleiding verschaft de nodige aanwijzingen voor het gebruik van de aanwinstenmodule in Brocade. Achtereenvolgens worden behandeld:

In Brocade kunnen diverse acquisitiesystemen naast elkaar worden gedefinieerd. Elk acquisitiesysteem wordt geïdentificeerd door een vrij te kiezen acroniem. Binnen elk acquisitiesysteem kunnen vervolgens diverse locaties gedefinieerd worden. Deze locaties moeten wel in het instellingenbeheer als acroniemen gekend zijn. In de meest eenvoudige situatie is er 1 locatie en is het acroniem van het acquisitiesysteem gelijk aan het acroniem van de instelling.

Het achterliggende idee hierbij is dat in sommige gevallen je een centrale aanwinstenadministratie hebt (met centraal budgetbeheer), maar dat bestellingen en abonnementen vanuit verschillende locaties worden geadministreerd (versturen en ontvangen van bestellingen en abonnementen). Door het opzetten van 1 acquisitieinstelling met diverse locaties kan je: In het volgende hoofdstuk wordt uitgelegd hoe een acquisitiesysteem verder kan worden geparametriseerd.

Belangrijke informatie voor systeembeheer

Belangrijke informatie voor de Brocade gebruiker