'''Zonder udc'''
DVD-speler. - 1 dvd-speler met kabel USB-C naar USB-AKdG-MIT: BALIE dvd-speler
Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising / Marieke de Mooij. - 3rd edition. - London : SAGE, 2019. - XVII, 451 p. : ill.KdG-MIT: 367.11 MOOI 2019
'''Psychologie'''
Creativity : the psychology of discovery and invention / Mihaly Csikszentmihalyi. - New York, N.Y. : Harper Perennial Modern Classics, 2013. - viii, 456, 16 p.KdG-MIT: 415.4 CSIK 2013
Ik kies voor mijn talent : het basiswerk voor talent / Luk Dewulf. - 25ste, herziene druk. - Leuven : LannooCampus, 2021. - 198 p.KdG-MIT: 415.4 DEWU 2021
GRIP : het geheim van slim werken / Rick Pastoor. - Amsterdam : Uitgeverij NZ, 2022. - 319 p. : ill.KdG-MIT: 416 PAST 2022
'''Sociologie'''
Ik kies voor mijn talent : het basiswerk voor talent / Luk Dewulf. - 25ste, herziene druk. - Leuven : LannooCampus, 2021. - 198 p.KdG-MIT: 415.4 DEWU 2021
The now habit : a strategic program for overcoming procrastination and enjoying guilt-free play / Neil A. Fiore. - Second revised and updated edition. - New York, N.Y. : TarcherPerigee, 2007. - xviii, 205 p. - (Tarcher master mind editions ; 2007: 1). - Titel varieert: The now habit : the Fiore productivity program for overcoming procrastination and enjoying guilt-free playKdG-MIT: 416 FIOR 2007
Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising / Marieke de Mooij. - 3rd edition. - London : SAGE, 2019. - XVII, 451 p. : ill.KdG-MIT: 367.11 MOOI 2019
Rotterdam : een ode aan inefficiëntie / Arjen van Veelen. - Amsterdam : De Correspondent, 2022. - 364 p.KdG-MIT: 314 VEEL 2022
'''Economie'''
The now habit : a strategic program for overcoming procrastination and enjoying guilt-free play / Neil A. Fiore. - Second revised and updated edition. - New York, N.Y. : TarcherPerigee, 2007. - xviii, 205 p. - (Tarcher master mind editions ; 2007: 1). - Titel varieert: The now habit : the Fiore productivity program for overcoming procrastination and enjoying guilt-free playKdG-MIT: 416 FIOR 2007
Boekhouden in de praktijk / Vicky Ghijselinck. - 2022 ed. - Mechelen : Wolters Kluwer, 2022. - 911 p. : ill.KdG-MIT: 365.1 GHIJ 2022
Gigantisme : weg met het nepkapitalisme, leve het humane kapitalisme / Geert Noels. - Grondig vernieuwde editie. - Tielt : Lannoo, 2022. - 262 p. : ill.KdG-MIT: 351 NOEL 2022
'''Arbeid'''
The now habit : a strategic program for overcoming procrastination and enjoying guilt-free play / Neil A. Fiore. - Second revised and updated edition. - New York, N.Y. : TarcherPerigee, 2007. - xviii, 205 p. - (Tarcher master mind editions ; 2007: 1). - Titel varieert: The now habit : the Fiore productivity program for overcoming procrastination and enjoying guilt-free playKdG-MIT: 416 FIOR 2007
'''Financiën'''
Gigantisme : weg met het nepkapitalisme, leve het humane kapitalisme / Geert Noels. - Grondig vernieuwde editie. - Tielt : Lannoo, 2022. - 262 p. : ill.KdG-MIT: 351 NOEL 2022
'''Economische toestand. Economische ontwikkeling'''
Gigantisme : weg met het nepkapitalisme, leve het humane kapitalisme / Geert Noels. - Grondig vernieuwde editie. - Tielt : Lannoo, 2022. - 262 p. : ill.KdG-MIT: 351 NOEL 2022
'''Economische betrekkingen. Handel'''
Gigantisme : weg met het nepkapitalisme, leve het humane kapitalisme / Geert Noels. - Grondig vernieuwde editie. - Tielt : Lannoo, 2022. - 262 p. : ill.KdG-MIT: 351 NOEL 2022
'''Wereldeconomie. Ontwikkelingsproblematiek'''
Gigantisme : weg met het nepkapitalisme, leve het humane kapitalisme / Geert Noels. - Grondig vernieuwde editie. - Tielt : Lannoo, 2022. - 262 p. : ill.KdG-MIT: 351 NOEL 2022
'''Recht'''
Codex gezondheidsrecht 2022 / Tom Balthazar ; Tom Goffin ; Steven Lierman ; Kristof Van Assche. - Mechelen : Wolters Kluwer, 2022. - VII, 559, 5 p.KdG-MIT: 390.92 BALT 2022
Zakboekje strafrecht 2022 / Karel Denenbourg ; Marc Dillen ; Filip Van Volsem ; Pascal Kemps. - Mechelen : Wolters Kluwer Belgium NV, 2022. - IX, 26, 783, 11 p.KdG-MIT: 395.3 DENE 2022
Praktisch verbintenissenrecht / Wenzel Tijs ; Annelies Verdoodt. - Editie 2022. - Wommelgem : Van In, 2022. - 444 p. - (Praktisch recht ; 2022: 7)KdG-MIT: 397.6 WENZ 2022
'''Strafrecht'''
Zakboekje strafrecht 2022 / Karel Denenbourg ; Marc Dillen ; Filip Van Volsem ; Pascal Kemps. - Mechelen : Wolters Kluwer Belgium NV, 2022. - IX, 26, 783, 11 p.KdG-MIT: 395.3 DENE 2022
'''Burgerlijk recht'''
Praktisch verbintenissenrecht / Wenzel Tijs ; Annelies Verdoodt. - Editie 2022. - Wommelgem : Van In, 2022. - 444 p. - (Praktisch recht ; 2022: 7)KdG-MIT: 397.6 WENZ 2022
'''Polemologie'''
Destined for war : can America and China escape Thucydides's trap? / Graham Allison. - Melbourne : Scribe, 2020. - xx, 364 p.KdG-MIT: 354 ALLI 2017
'''Opvoeding. Onderwijs'''
Ik kies voor mijn talent : het basiswerk voor talent / Luk Dewulf. - 25ste, herziene druk. - Leuven : LannooCampus, 2021. - 198 p.KdG-MIT: 415.4 DEWU 2021
GRIP : het geheim van slim werken / Rick Pastoor. - Amsterdam : Uitgeverij NZ, 2022. - 319 p. : ill.KdG-MIT: 416 PAST 2022
Entorno empresarial : nivel B1 B2 / Marisa de Prada ; Pilar Marcé ; Montserrat Bovet. - Nueva edición. - Madrid : Edelsa, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: S-844.5 PRAD 2022
'''Didactiek'''
Entorno empresarial : nivel B1 B2 / Marisa de Prada ; Pilar Marcé ; Montserrat Bovet. - Nueva edición. - Madrid : Edelsa, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: S-844.5 PRAD 2022
'''Geneeskunde'''
Codex gezondheidsrecht 2022 / Tom Balthazar ; Tom Goffin ; Steven Lierman ; Kristof Van Assche. - Mechelen : Wolters Kluwer, 2022. - VII, 559, 5 p.KdG-MIT: 390.92 BALT 2022
'''Ingenieurswetenschappen'''
De materialentransitie : van weggooimaatschappij naar duurzaam gebruik van materialen / Peter Arnoldy. - Utrecht : Eburon, 2022. - 307 p.KdG-MIT: 360.8 ARNO 2022
'''Bedrijfsorganisatie, incl. ambachten'''
De materialentransitie : van weggooimaatschappij naar duurzaam gebruik van materialen / Peter Arnoldy. - Utrecht : Eburon, 2022. - 307 p.KdG-MIT: 360.8 ARNO 2022
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Marleen Bekkers ; Yousri Mandour. - 3e herziene editie. - Amsterdam : Boom, 2020. - 332 p.KdG-MIT: 367.2 MAND 2020
Futureproof talentmanagement : naar een vernieuwing van HRM / Rob van den Berg. - Amsterdam : Boom, 2022. - 184 p.KdG-MIT: 366.3 BERG 2022
Essentie van dienstenmarketingmanagement / Ton Borchert. - Derde druk. - Groningen : Noordhoff, 2021. - 298 p.KdG-MIT: 367.13 BORC 2021
Werken met profielen en persona's : het goede van hokjesdenken / Boudewijn Bugter ; Natanja de Bruin. - Brugge : Van Duuren Management, 2018. - 231 p. - Titel varieert: ondernemingen met groeiambitieKdG-MIT: 366.2 BUGT 2018
Goodbye assistant, hello professional? De (r)evolutie van de assistantfunctie / Linda Cappelle. - Gent : Owl Press, 2022. - 185 p.KdG-MIT: 368 CAPP 2022
Boekhouden in de praktijk / Vicky Ghijselinck. - 2022 ed. - Mechelen : Wolters Kluwer, 2022. - 911 p. : ill.KdG-MIT: 365.1 GHIJ 2022
Op weg naar... de complete professional : persoonlijke ontwikkeling, competenties en bildung / Roel Grit ; Menja Mollema-Reitsema ; Nico van der Sijde. - 5e druk. - Groningen : Noordhoff, 2021. - 231 p.KdG-MIT: 366.3 GRIT 2021
Kids and branding in a digital world / Barrie Gunter. - Manchester : Manchester University Press, 2016. - 205 p.KdG-MIT: 367.11 GUNT 2016
Sprint : how to solve big problems and test new ideas in just five days / Jake Knapp ; [medewerker] John Zeratsky ; [medewerker] Braden Kowitz. - London : Bantam Press, 2016. - 274 p. : ill.KdG-MIT: 366.2 KNAP 2016
Human resource management : back to basics / Filip Lievens. - Zevende volledig herziene druk. - Leuven : LannooCampus, 2020. - 526 p.KdG-MIT: 366.3 LIEV 2020
Storytelling in de praktijk : creatief schrijven voor een merk / Maarten van der Meulen. - Bussum : Uitgeverij Coutinho, 2021. - 175 p. : ill.KdG-MIT: 367.22 MEUL 2021
Building a storybrand : clarify your message so customers will listen / Donald Miller. - New York, N.Y. : HarperCollins Leadership, an imprint of HarperCollins, 2017. - x, 228 p. : ill.KdG-MIT: 367.3 MILL 2017
Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising / Marieke de Mooij. - 3rd edition. - London : SAGE, 2019. - XVII, 451 p. : ill.KdG-MIT: 367.11 MOOI 2019
Kick-off je carrière : of reset je carrière / Anne Nieboer ; Hester Offerman. - Zaltbommel : Thema, 2021. - 80 p. : ill. - Titel varieert: Kick-off je carrière : methode voor het maken van je persoonlijk ontwikkelplan op één pagina waarmee je direct aan de slag kuntKdG-MIT: 366.3 NIEB 2021
Handboek online marketing : praktische lessen om een expert te worden / Patrick Petersen. - 8e herziene druk. - Rotterdam : A Class Books, 2022. - 480 p. : ill. - Titel varieert: HOMKdG-MIT: 367.6 PETE 2022
Fashion management / Annick Schramme ; Trui Moerkerke ; Karinna Nobbs. - Tielt : LannooCampus, 2013. - 237 p. : ill.KdG-MIT: 366.2 SCHR 2013
Boho2140 : 40 jaar ondernemen op de Turnhoutsebaan / Marc Spruyt ; Joost Sierens ; Patsy Van Tilborgh ; Suzy Bertels ; Ans De Peuter ; Abelone Wilhelmsen. - Antwerpen : Stad Antwerpen, 2022. - 135 p. : ill. - (Stadskronieken ; 2022: 3)KdG-MIT: 366.11 SPRU 2022
Social media marketing / Tracy L. Tuten. - 4th edition. - Thousand Oaks, Calif. : SAGE Publishing, 2021. - xii, 466 p. : ill.KdG-MIT: 367.61 TUTE 2021
Consumer first : een praktische kijk op consumentenpsychologie / Veronique Vanderhoydonks ; Koen Wilna. - Gent : Owl Press, 2021. - 245 p. : ill.KdG-MIT: 367.11 VAND 2021
Waarde creëren met big data analytics : voor slimmere marketingbeslisingen / Peter C. Verhoef ; Edwin Kooge ; Natasha Walk. - Groningen : Noordhoff Uitgevers bv, 2018. - 352 p. : ill.KdG-MIT: 367.62 VERH 2018
Digital marketing like a pro : prepare. run. optimize. / Clo Willaerts. - Leuven : LannooCampus, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: 367.6 WILL 2022
Video marketing like a pro : a practical guide to creating and publishing videos that convert / Clo Willaerts. - Leuven : LannooCampus, 2021. - 256 p. : ill.KdG-MIT: 367.6 WILL 2022
'''Boekhouding. Accountancy'''
Boekhouden in de praktijk / Vicky Ghijselinck. - 2022 ed. - Mechelen : Wolters Kluwer, 2022. - 911 p. : ill.KdG-MIT: 365.1 GHIJ 2022
'''Bedrijfseconomie'''
De materialentransitie : van weggooimaatschappij naar duurzaam gebruik van materialen / Peter Arnoldy. - Utrecht : Eburon, 2022. - 307 p.KdG-MIT: 360.8 ARNO 2022
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Marleen Bekkers ; Yousri Mandour. - 3e herziene editie. - Amsterdam : Boom, 2020. - 332 p.KdG-MIT: 367.2 MAND 2020
Futureproof talentmanagement : naar een vernieuwing van HRM / Rob van den Berg. - Amsterdam : Boom, 2022. - 184 p.KdG-MIT: 366.3 BERG 2022
Essentie van dienstenmarketingmanagement / Ton Borchert. - Derde druk. - Groningen : Noordhoff, 2021. - 298 p.KdG-MIT: 367.13 BORC 2021
Werken met profielen en persona's : het goede van hokjesdenken / Boudewijn Bugter ; Natanja de Bruin. - Brugge : Van Duuren Management, 2018. - 231 p. - Titel varieert: ondernemingen met groeiambitieKdG-MIT: 366.2 BUGT 2018
Op weg naar... de complete professional : persoonlijke ontwikkeling, competenties en bildung / Roel Grit ; Menja Mollema-Reitsema ; Nico van der Sijde. - 5e druk. - Groningen : Noordhoff, 2021. - 231 p.KdG-MIT: 366.3 GRIT 2021
Kids and branding in a digital world / Barrie Gunter. - Manchester : Manchester University Press, 2016. - 205 p.KdG-MIT: 367.11 GUNT 2016
Sprint : how to solve big problems and test new ideas in just five days / Jake Knapp ; [medewerker] John Zeratsky ; [medewerker] Braden Kowitz. - London : Bantam Press, 2016. - 274 p. : ill.KdG-MIT: 366.2 KNAP 2016
Human resource management : back to basics / Filip Lievens. - Zevende volledig herziene druk. - Leuven : LannooCampus, 2020. - 526 p.KdG-MIT: 366.3 LIEV 2020
Storytelling in de praktijk : creatief schrijven voor een merk / Maarten van der Meulen. - Bussum : Uitgeverij Coutinho, 2021. - 175 p. : ill.KdG-MIT: 367.22 MEUL 2021
Building a storybrand : clarify your message so customers will listen / Donald Miller. - New York, N.Y. : HarperCollins Leadership, an imprint of HarperCollins, 2017. - x, 228 p. : ill.KdG-MIT: 367.3 MILL 2017
Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising / Marieke de Mooij. - 3rd edition. - London : SAGE, 2019. - XVII, 451 p. : ill.KdG-MIT: 367.11 MOOI 2019
Kick-off je carrière : of reset je carrière / Anne Nieboer ; Hester Offerman. - Zaltbommel : Thema, 2021. - 80 p. : ill. - Titel varieert: Kick-off je carrière : methode voor het maken van je persoonlijk ontwikkelplan op één pagina waarmee je direct aan de slag kuntKdG-MIT: 366.3 NIEB 2021
Handboek online marketing : praktische lessen om een expert te worden / Patrick Petersen. - 8e herziene druk. - Rotterdam : A Class Books, 2022. - 480 p. : ill. - Titel varieert: HOMKdG-MIT: 367.6 PETE 2022
Fashion management / Annick Schramme ; Trui Moerkerke ; Karinna Nobbs. - Tielt : LannooCampus, 2013. - 237 p. : ill.KdG-MIT: 366.2 SCHR 2013
Boho2140 : 40 jaar ondernemen op de Turnhoutsebaan / Marc Spruyt ; Joost Sierens ; Patsy Van Tilborgh ; Suzy Bertels ; Ans De Peuter ; Abelone Wilhelmsen. - Antwerpen : Stad Antwerpen, 2022. - 135 p. : ill. - (Stadskronieken ; 2022: 3)KdG-MIT: 366.11 SPRU 2022
Social media marketing / Tracy L. Tuten. - 4th edition. - Thousand Oaks, Calif. : SAGE Publishing, 2021. - xii, 466 p. : ill.KdG-MIT: 367.61 TUTE 2021
Consumer first : een praktische kijk op consumentenpsychologie / Veronique Vanderhoydonks ; Koen Wilna. - Gent : Owl Press, 2021. - 245 p. : ill.KdG-MIT: 367.11 VAND 2021
Waarde creëren met big data analytics : voor slimmere marketingbeslisingen / Peter C. Verhoef ; Edwin Kooge ; Natasha Walk. - Groningen : Noordhoff Uitgevers bv, 2018. - 352 p. : ill.KdG-MIT: 367.62 VERH 2018
Digital marketing like a pro : prepare. run. optimize. / Clo Willaerts. - Leuven : LannooCampus, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: 367.6 WILL 2022
Video marketing like a pro : a practical guide to creating and publishing videos that convert / Clo Willaerts. - Leuven : LannooCampus, 2021. - 256 p. : ill.KdG-MIT: 367.6 WILL 2022
'''Marketing'''
De materialentransitie : van weggooimaatschappij naar duurzaam gebruik van materialen / Peter Arnoldy. - Utrecht : Eburon, 2022. - 307 p.KdG-MIT: 360.8 ARNO 2022
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Marleen Bekkers ; Yousri Mandour. - 3e herziene editie. - Amsterdam : Boom, 2020. - 332 p.KdG-MIT: 367.2 MAND 2020
Essentie van dienstenmarketingmanagement / Ton Borchert. - Derde druk. - Groningen : Noordhoff, 2021. - 298 p.KdG-MIT: 367.13 BORC 2021
Kids and branding in a digital world / Barrie Gunter. - Manchester : Manchester University Press, 2016. - 205 p.KdG-MIT: 367.11 GUNT 2016
Storytelling in de praktijk : creatief schrijven voor een merk / Maarten van der Meulen. - Bussum : Uitgeverij Coutinho, 2021. - 175 p. : ill.KdG-MIT: 367.22 MEUL 2021
Building a storybrand : clarify your message so customers will listen / Donald Miller. - New York, N.Y. : HarperCollins Leadership, an imprint of HarperCollins, 2017. - x, 228 p. : ill.KdG-MIT: 367.3 MILL 2017
Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising / Marieke de Mooij. - 3rd edition. - London : SAGE, 2019. - XVII, 451 p. : ill.KdG-MIT: 367.11 MOOI 2019
Handboek online marketing : praktische lessen om een expert te worden / Patrick Petersen. - 8e herziene druk. - Rotterdam : A Class Books, 2022. - 480 p. : ill. - Titel varieert: HOMKdG-MIT: 367.6 PETE 2022
Boho2140 : 40 jaar ondernemen op de Turnhoutsebaan / Marc Spruyt ; Joost Sierens ; Patsy Van Tilborgh ; Suzy Bertels ; Ans De Peuter ; Abelone Wilhelmsen. - Antwerpen : Stad Antwerpen, 2022. - 135 p. : ill. - (Stadskronieken ; 2022: 3)KdG-MIT: 366.11 SPRU 2022
Social media marketing / Tracy L. Tuten. - 4th edition. - Thousand Oaks, Calif. : SAGE Publishing, 2021. - xii, 466 p. : ill.KdG-MIT: 367.61 TUTE 2021
Consumer first : een praktische kijk op consumentenpsychologie / Veronique Vanderhoydonks ; Koen Wilna. - Gent : Owl Press, 2021. - 245 p. : ill.KdG-MIT: 367.11 VAND 2021
Waarde creëren met big data analytics : voor slimmere marketingbeslisingen / Peter C. Verhoef ; Edwin Kooge ; Natasha Walk. - Groningen : Noordhoff Uitgevers bv, 2018. - 352 p. : ill.KdG-MIT: 367.62 VERH 2018
Digital marketing like a pro : prepare. run. optimize. / Clo Willaerts. - Leuven : LannooCampus, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: 367.6 WILL 2022
Video marketing like a pro : a practical guide to creating and publishing videos that convert / Clo Willaerts. - Leuven : LannooCampus, 2021. - 256 p. : ill.KdG-MIT: 367.6 WILL 2022
'''Reclame'''
Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising / Marieke de Mooij. - 3rd edition. - London : SAGE, 2019. - XVII, 451 p. : ill.KdG-MIT: 367.11 MOOI 2019
'''Communicatie'''
Storytelling in de praktijk : creatief schrijven voor een merk / Maarten van der Meulen. - Bussum : Uitgeverij Coutinho, 2021. - 175 p. : ill.KdG-MIT: 367.22 MEUL 2021
'''Computer. Informatica'''
Social media marketing / Tracy L. Tuten. - 4th edition. - Thousand Oaks, Calif. : SAGE Publishing, 2021. - xii, 466 p. : ill.KdG-MIT: 367.61 TUTE 2021
Video marketing like a pro : a practical guide to creating and publishing videos that convert / Clo Willaerts. - Leuven : LannooCampus, 2021. - 256 p. : ill.KdG-MIT: 367.6 WILL 2022
'''Kunst'''
De materialentransitie : van weggooimaatschappij naar duurzaam gebruik van materialen / Peter Arnoldy. - Utrecht : Eburon, 2022. - 307 p.KdG-MIT: 360.8 ARNO 2022
Rotterdam : een ode aan inefficiëntie / Arjen van Veelen. - Amsterdam : De Correspondent, 2022. - 364 p.KdG-MIT: 314 VEEL 2022
'''Ruimtelijke ordening'''
Rotterdam : een ode aan inefficiëntie / Arjen van Veelen. - Amsterdam : De Correspondent, 2022. - 364 p.KdG-MIT: 314 VEEL 2022
'''Sport. Ontspanning'''
The now habit : a strategic program for overcoming procrastination and enjoying guilt-free play / Neil A. Fiore. - Second revised and updated edition. - New York, N.Y. : TarcherPerigee, 2007. - xviii, 205 p. - (Tarcher master mind editions ; 2007: 1). - Titel varieert: The now habit : the Fiore productivity program for overcoming procrastination and enjoying guilt-free playKdG-MIT: 416 FIOR 2007
'''Taalkunde (algemeen en hulpwetenschappen)'''
Entorno empresarial : nivel B1 B2 / Marisa de Prada ; Pilar Marcé ; Montserrat Bovet. - Nueva edición. - Madrid : Edelsa, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: S-844.5 PRAD 2022
Spelling en taaltips voor de Managementondersteuner / Judith Winterkamp. - Zeist : VMN Media, 2022. - 129 p. - (Secretaresse assistent wijzer ; 2022: 2)KdG-MIT: 844.6 WINT 2022
'''Romaanse taalkunde'''
Entorno empresarial : nivel B1 B2 / Marisa de Prada ; Pilar Marcé ; Montserrat Bovet. - Nueva edición. - Madrid : Edelsa, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: S-844.5 PRAD 2022
'''Spaanse taalkunde'''
Entorno empresarial : nivel B1 B2 / Marisa de Prada ; Pilar Marcé ; Montserrat Bovet. - Nueva edición. - Madrid : Edelsa, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: S-844.5 PRAD 2022
'''Indo-Europese taalkunde'''
Entorno empresarial : nivel B1 B2 / Marisa de Prada ; Pilar Marcé ; Montserrat Bovet. - Nueva edición. - Madrid : Edelsa, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: S-844.5 PRAD 2022
'''Literatuur en literatuurwetenschap (algemeen en hulpwetenschappen)'''
Entorno empresarial : nivel B1 B2 / Marisa de Prada ; Pilar Marcé ; Montserrat Bovet. - Nueva edición. - Madrid : Edelsa, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: S-844.5 PRAD 2022
'''Romaanse letterkunde'''
Entorno empresarial : nivel B1 B2 / Marisa de Prada ; Pilar Marcé ; Montserrat Bovet. - Nueva edición. - Madrid : Edelsa, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: S-844.5 PRAD 2022
'''Spaanse letterkunde'''
Entorno empresarial : nivel B1 B2 / Marisa de Prada ; Pilar Marcé ; Montserrat Bovet. - Nueva edición. - Madrid : Edelsa, 2022. - 215 p. : ill.KdG-MIT: S-844.5 PRAD 2022
'''Landelijke en gewestelijke documentatie. Heemkunde'''
Boho2140 : 40 jaar ondernemen op de Turnhoutsebaan / Marc Spruyt ; Joost Sierens ; Patsy Van Tilborgh ; Suzy Bertels ; Ans De Peuter ; Abelone Wilhelmsen. - Antwerpen : Stad Antwerpen, 2022. - 135 p. : ill. - (Stadskronieken ; 2022: 3)KdG-MIT: 366.11 SPRU 2022