'''Opvoeding. Onderwijs'''
[link] Active learning in political science for a post-pandemic world : from triage to transformation / [edit.] Jeffrey S. Lantis. - Cham : Palgrave Macmillan, 2022. - xv, 155 p. - (Political pedagogies ; 2022: 1)UA-CST: OW 378.147 G-LANT 2022
[link] La rédaction de textes en français / Brunehilde Ammann ; Sart de Amaury ; Laurence Swaelens ; Griet Theeten. - Gent : Academia Press, 2022. - 185 p.UA-CST: ALG 001 G-AMMA 2022
[link] How to teach an additional language : to task or not to task? / Kris Van den Branden. - Amsterdam : John Benjamins Publishing Company, 2022. - xiii, 292 p. - (Task-based language teaching : issues, research and practice ; 15)UA-CST: T&L 800.13 G-BRAN 2022
[link] Building for architecture education : Architekturpädagogiken, Lucerne Talks / [edit.] Marc Angélil ; [edit.] Heike Biechteler ; [edit.] Dieter Dietz ; [edit.] Johannes Käferstein. - Zürich : Park Books, 2021. - 210 p. : ill.UA-CST: ONTW 72 G-ANGE 2021
[link] Complex dynamic systems theory and L2 writing development / [edit.] Gary G. Fogal ; [edit.] Marjolijn H. Verspoor. - Amsterdam : John Benjamins Publishing Company, 2020. - XVII, 304 p. - (Language learning and language teaching ; 54)UA-CST: ALG 001 G-FOGA 2020
[link] L'université française entre autonomie et centralisme : (des années 1950 aux années 1970) / Arnaud Desvignes ; [inl.] Emmanuelle Picard. - Plaats van uitgave niet gekend : Éditions du Comité des travaux historiques et scientifiques, 2022. - 335 p. - (CTHS-histoire ; 67)UA-CST: GES 944 H 73 DESV 2021
[link] Motivating learning / Jill Hadfield ; Zoltán Dörnyei. - London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2014. - x, 307 p. - (Research and resources in language teaching ; 2014: 1)UA-CST: OW 372.880 G-HADF 2014
[link] Language teacher development in digital contexts / [edit.] Hayriye Kayi-Aydar ; [edit.] Jonathon Reinhardt. - Amsterdam : John Benjamins Publishing Company, 2022. - X, 196 p. - (Language learning and language teaching ; 57)UA-CST: T&L 800.51 G-KAYI 2022
[link] Languaging in language learning and teaching : a collection of empirical studies / [edit.] Wataru Suzuki ; [edit.] Neomy Storch. - Amsterdam : John Benjamins Publishing Company, 2020. - VI, 313 p. - (Language learning and language teaching ; 55)UA-CST: T&L 800.13 G-SUZU 2020
[link] Langues et langages juridiques : traduction et traductologie, didactique et pédagogie / [edit.] Renaud Baumert ; [edit.] Albane Geslin ; [edit.] Stéphanie Roussel ; [edit.] Stéphane Schott ; Université Cergy-Paris ; Université de Bordeaux ; Introduction à l'épistémologie juridique appliquée ; Langues et langages juridiques: traduction et traductologie, didactique et pédagogie. - Plaats van uitgave niet gekend : Institut francophone pour la justice et la démocratie, 2021. - 417 p. - (Collection Colloques & essais ; 140). - Congres: Université Cergy-Paris, 5 avril 2017 ; congres: Université de Bordeaux, 13 et 14 juin 2019UA-CST: T&L 800.3 G-BAUM 2021
[link] Museums, equality and social justice / [edit.] Richard Sandell ; [edit.] Eithne Nightingale. - London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2012. - xxii, 314 p. : ill. - (Museum meanings ; 2012: 2)UA-CST: ONTW 069 G-SAND 2012
[link] ACADwrite : academic writing for students of English and the humanities / Kris Van de Poel. - Plaats van uitgave niet gekend : Interculturate, 2021. - 206 p. - (Academic acculturation ; 2021: 1)UA-CST: ALG 001 G-POEL 2021
[link] Puntoycoma : audio revista para mejorar tu español. - Alcobendas : Habla con Eñe, 2006. - Titel varieert: Puntoycoma : audio magazine para mejorar tu español ; titel varieert: Punto y coma ; algemeen Ondertitel varieert ; met CDUA-CST: OW 37 E-PUNT
14(2008)-
[link] Quelles réformes de la formation dans les diplômes d'état en travail social? Bilan de la réforme 2004/2007 et mise en perspective de celle de 2018 / [edit.] Fabien Clouse ; [edit.] Marlène Marty ; [edit.] Mohammed Mechkar ; [edit.] Sébastien Ponnou. - Bron : AFFUTS, 2021. - 90 p. - (Forum : revue de la recherche en travail social ; 164)UA-CST: PSW 301 F-FORU:164
'''Didactiek'''
[link] Active learning in political science for a post-pandemic world : from triage to transformation / [edit.] Jeffrey S. Lantis. - Cham : Palgrave Macmillan, 2022. - xv, 155 p. - (Political pedagogies ; 2022: 1)UA-CST: OW 378.147 G-LANT 2022
[link] How to teach an additional language : to task or not to task? / Kris Van den Branden. - Amsterdam : John Benjamins Publishing Company, 2022. - xiii, 292 p. - (Task-based language teaching : issues, research and practice ; 15)UA-CST: T&L 800.13 G-BRAN 2022
[link] Motivating learning / Jill Hadfield ; Zoltán Dörnyei. - London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2014. - x, 307 p. - (Research and resources in language teaching ; 2014: 1)UA-CST: OW 372.880 G-HADF 2014
[link] Languaging in language learning and teaching : a collection of empirical studies / [edit.] Wataru Suzuki ; [edit.] Neomy Storch. - Amsterdam : John Benjamins Publishing Company, 2020. - VI, 313 p. - (Language learning and language teaching ; 55)UA-CST: T&L 800.13 G-SUZU 2020
[link] Langues et langages juridiques : traduction et traductologie, didactique et pédagogie / [edit.] Renaud Baumert ; [edit.] Albane Geslin ; [edit.] Stéphanie Roussel ; [edit.] Stéphane Schott ; Université Cergy-Paris ; Université de Bordeaux ; Introduction à l'épistémologie juridique appliquée ; Langues et langages juridiques: traduction et traductologie, didactique et pédagogie. - Plaats van uitgave niet gekend : Institut francophone pour la justice et la démocratie, 2021. - 417 p. - (Collection Colloques & essais ; 140). - Congres: Université Cergy-Paris, 5 avril 2017 ; congres: Université de Bordeaux, 13 et 14 juin 2019UA-CST: T&L 800.3 G-BAUM 2021
[link] Museums, equality and social justice / [edit.] Richard Sandell ; [edit.] Eithne Nightingale. - London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2012. - xxii, 314 p. : ill. - (Museum meanings ; 2012: 2)UA-CST: ONTW 069 G-SAND 2012
[link] Puntoycoma : audio revista para mejorar tu español. - Alcobendas : Habla con Eñe, 2006. - Titel varieert: Puntoycoma : audio magazine para mejorar tu español ; titel varieert: Punto y coma ; algemeen Ondertitel varieert ; met CDUA-CST: OW 37 E-PUNT
14(2008)-
[link] Quelles réformes de la formation dans les diplômes d'état en travail social? Bilan de la réforme 2004/2007 et mise en perspective de celle de 2018 / [edit.] Fabien Clouse ; [edit.] Marlène Marty ; [edit.] Mohammed Mechkar ; [edit.] Sébastien Ponnou. - Bron : AFFUTS, 2021. - 90 p. - (Forum : revue de la recherche en travail social ; 164)UA-CST: PSW 301 F-FORU:164
'''Hoger onderwijs. Universitair onderwijs'''
[link] Active learning in political science for a post-pandemic world : from triage to transformation / [edit.] Jeffrey S. Lantis. - Cham : Palgrave Macmillan, 2022. - xv, 155 p. - (Political pedagogies ; 2022: 1)UA-CST: OW 378.147 G-LANT 2022
[link] La rédaction de textes en français / Brunehilde Ammann ; Sart de Amaury ; Laurence Swaelens ; Griet Theeten. - Gent : Academia Press, 2022. - 185 p.UA-CST: ALG 001 G-AMMA 2022
[link] Building for architecture education : Architekturpädagogiken, Lucerne Talks / [edit.] Marc Angélil ; [edit.] Heike Biechteler ; [edit.] Dieter Dietz ; [edit.] Johannes Käferstein. - Zürich : Park Books, 2021. - 210 p. : ill.UA-CST: ONTW 72 G-ANGE 2021
[link] Complex dynamic systems theory and L2 writing development / [edit.] Gary G. Fogal ; [edit.] Marjolijn H. Verspoor. - Amsterdam : John Benjamins Publishing Company, 2020. - XVII, 304 p. - (Language learning and language teaching ; 54)UA-CST: ALG 001 G-FOGA 2020
[link] L'université française entre autonomie et centralisme : (des années 1950 aux années 1970) / Arnaud Desvignes ; [inl.] Emmanuelle Picard. - Plaats van uitgave niet gekend : Éditions du Comité des travaux historiques et scientifiques, 2022. - 335 p. - (CTHS-histoire ; 67)UA-CST: GES 944 H 73 DESV 2021
[link] ACADwrite : academic writing for students of English and the humanities / Kris Van de Poel. - Plaats van uitgave niet gekend : Interculturate, 2021. - 206 p. - (Academic acculturation ; 2021: 1)UA-CST: ALG 001 G-POEL 2021