'''Opvoeding. Onderwijs'''
[link] Observer le droit : manuel / Éric Balate. - 3e édition. - Bruxelles : Larcier, 2021. - 412 p.UA-CST: SR 340.1 G-BALA 2021
UA: UA
[link] Academic skills : an introduction for English and American studies / Simone Broders. - Paderborn : Wilhelm Fink, 2020. - 248 p. - (UTB basics ; 5331)UA-CST: T&L 802.0 G-BROD 2020
[link] Werken aan kwaliteit op school : inspirerende inzichten, modellen en methodieken / Gilbert Deketelaere. - Brussel : Politeia, 2021. - 132 p. : ill.UA-CST: OW 371.31 G-DEKE 2021
[link] Diversiteit in het hoger onderwijs : van theoretisch kader naar praktijkgerichte verandering / [edit.] Reinhilde Pulinx ; [edit.] Mieke Schrooten ; [edit.] Elke Emmers. - Brussel : ASP, 2021. - 357 p. : ill.UA-HB: CD-ADM-ADOND
UA-HB: CD-ADM-FDTI
UA-HB: CD-ADM-ADUS
UA-HB: CD-ADM-CIKO
UA-CST: OW 301.188.8 G-PULI 2021
[link] Introducing English for research publication purposes / John Flowerdew ; Pejman Habibie. - London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. - 150 p.UA-CST: T&L 802.0 G-FLOW 2022
[link] University responsibility for the adjudication of research misconduct : the science bubble / Stefan Franzen. - Cham : Springer, 2021. - xxiii, 220 p.UA-CST: FILO 171 G-FRAN 2021
[link] La identidad mexicana en libros escolares y narrativas : un enfoque crítico y sociocognitivo / Alba N. García Agüero. - Berlin : De Gruyter, 2021. - xii, 501 p. : ill.UA-CST: MAG-OW-BB 56877
[link] Missionarissen : geschiedenis, herinnering, dekolonisering / Idesbald Goddeeris. - Leuven : LannooCampus, 2021. - 190 p. : ill.UA-CST: MAG-OW-C 30636
[link] Wartime suffering and survival : the human condition under siege in the Blockade of Leningrad, 1941-1944 / Jeffrey K. Hass. - New York, N.Y. : Oxford University Press, 2021. - xx, 411 p.UA-CST: FILO 15 G-HASS 2021
[link] Investigación traductológica en la enseñanza y práctica profesional de la traducción y la interpretación / [edit.] Chelo Vargas-Sierra ; [edit.] Ana Belén Martínez López. - Albolote : Editorial Comares, 2021. - XXVIII, 392 p. - (Interlingua ; 263)UA-CST: T&L 800.3 G-VARG 2021
[link] Islamic identity, postcoloniality, and educational policy : schooling and ethno-religious conflict in the southern Philippines / Jeffrey Ayala Milligan. - Second edition. - Singapore : Palgrave Macmillan, 2020. - xvi, 300 p. - (Islam in Southeast Asia ; 2020: 1)UA-CST: FILO 141.3 G-MILL 2020
[link] La prononciation du français langue étrangère : perspectives linguistiques et didactiques / [edit.] Elissa Pustka. - Tübingen : Narr Francke Attempto, 2021. - 483 p. : ill. - (Romanistische Fremdsprachenforschung und Unterrichtsentwicklung ; 18)UA-CST: T&L 804.0 H 4 PUST 2021
[link] Puntoycoma : audio revista para mejorar tu español. - Alcobendas : Habla con Eñe, 2006. - Titel varieert: Puntoycoma : audio magazine para mejorar tu español ; titel varieert: Punto y coma ; algemeen Ondertitel varieert ; met CDUA-CST: OW 37 E-PUNT
14(2008)-
[link] The Routledge handbook of second language acquisition and writing / [edit.] Rosa M. Manchón ; [edit.] Charlene Polio. - New York, N.Y. : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. - xii, 400 p. - (Routledge handbooks in second language acquisition ; 2022: 1)UA-CST: TEW 800 G-MANC 2022
[link] The Routledge handbook of the psychology of language learning and teaching / [edit.] Tammy Gregersen ; [edit.] Sarah Mercer. - New York, N.Y. : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. - xiii, 431 p. - (Routledge handbooks in applied linguistics ; 2022: 1)UA-CST: T&L 800.15 G-GREG
[link] Onderwijs en btw / Stefan Ruysschaert. - 4de, geactualiseerde uitgave. - Antwerpen : Maklu, 2021. - 106 p.UA-CST: RECH 351.72 L-B-RUYS 2021
[link] Bitácora : curso de español / Neus Sans Baulenas ; Ernesto Martín Peris ; Jaume Muntal Tarragó ; Rosana Acquaroni Muñoz ; Emilia Conejo López-Lago ; María Dolores Chamorro ; Pablo Martínez Gila ; Jaume Muntal ; Pablo Garrido ; Luisa Pascual. - Nueva edición. - Barcelona : Difusión, 2017. - Libro del alumno; Cuaderno de ejercicios; Libro del profesor : ill. - Titel varieert: BitácoraUA-CST: OW 372.880.6 G-SANS 2017
Libro del alumno 1-4; Cuaderno de ejercicios 1-4
[link] Digitale Medien und Inklusion im Deutschunterricht : Grundlagen und Hilfen zur Planung und Vorbereitung / Liane Schüller ; Björn Bulizek ; Manuel Fiedler. - Münster : Waxmann, 2021. - 264 p. : ill. - (UTB basics ; 5437)UA-CST: T&L 803.0 G-SCHU 2021
[link] C'est parti / Wouter De Smedt ; Peggy Batsleer ; Michaël Bartels ; Karolien De Decker ; Stephanie Jame ; Wouter Baert ; Stefaan Samaey ; Elise Defour ; Marie Doms ; Blanche Gevers ; Nele Onraedt. - Wommelgem : Van In, 2020. - Leerwerkboek; Handleiding; dvd-video('s); compact disc(s) : ill. - Titel varieert: C'est parti : Frans voor de doorstroomfinaliteit ; algemeen Conform de nieuwe eindtermen ; algemeen Methode Frans voor de A-stroom en de doorstroomfinaliteitUA-CST: OW 372.880.4 Y-PART 2020
Leerwerkboek 3-6; Handleiding 4-6; CD/DVD 4-6
[link] Awareness and instruction when kindergarteners acquire grammar : academisch proefschrift / Sybren Bastiaan Spit. - Amsterdam : LOT, 2022. - vi, 228 p. : ill. - (International series ; 612). - Algemeen Academisch proefschrift. University of Amsterdam, Amsterdam Center for Language and CommunicationUA-CST: T&L 800 H 5 SPIT 2022
[link] Gramática explicada : para niveles intermedios con ejercicios + soluciones / L. Tarricone ; N. Giol ; C. González-Seara. - Plaats van uitgave niet gekend : enClave-ELE, 2012. - 320 p. : ill.UA-CST: OW 372.880.6 G-TARR 2012
[link] Teaching writing in the health professions : perspectives, problems, and practices / [edit.] Michael J. Madson. - New York, N.Y. : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. - xvi, 203 p. : ill.UA-CST: T&L 800 G-MADS 2022
[link] Translation - Didaktik - Kompetenz / [edit.] Barbara Ahrens ; [edit.] Silvia Hansen-Schirra ; [edit.] Monika Krein-Kühle ; [edit.] Michael Schreiber ; [edit.] Ursula Wienen. - Berlin : Frank & Timme, Verlag für wissenschaftliche Literatur, 2018. - 187 p.UA-CST: T&L 800.3 G-AHRE 2018
'''Geschiedenis van de pedagogiek'''
[link] Missionarissen : geschiedenis, herinnering, dekolonisering / Idesbald Goddeeris. - Leuven : LannooCampus, 2021. - 190 p. : ill.UA-CST: MAG-OW-C 30636
'''Didactiek'''
[link] Observer le droit : manuel / Éric Balate. - 3e édition. - Bruxelles : Larcier, 2021. - 412 p.UA-CST: SR 340.1 G-BALA 2021
UA: UA
[link] Academic skills : an introduction for English and American studies / Simone Broders. - Paderborn : Wilhelm Fink, 2020. - 248 p. - (UTB basics ; 5331)UA-CST: T&L 802.0 G-BROD 2020
[link] Werken aan kwaliteit op school : inspirerende inzichten, modellen en methodieken / Gilbert Deketelaere. - Brussel : Politeia, 2021. - 132 p. : ill.UA-CST: OW 371.31 G-DEKE 2021
[link] Diversiteit in het hoger onderwijs : van theoretisch kader naar praktijkgerichte verandering / [edit.] Reinhilde Pulinx ; [edit.] Mieke Schrooten ; [edit.] Elke Emmers. - Brussel : ASP, 2021. - 357 p. : ill.UA-HB: CD-ADM-ADOND
UA-HB: CD-ADM-FDTI
UA-HB: CD-ADM-ADUS
UA-HB: CD-ADM-CIKO
UA-CST: OW 301.188.8 G-PULI 2021
[link] La identidad mexicana en libros escolares y narrativas : un enfoque crítico y sociocognitivo / Alba N. García Agüero. - Berlin : De Gruyter, 2021. - xii, 501 p. : ill.UA-CST: MAG-OW-BB 56877
[link] Investigación traductológica en la enseñanza y práctica profesional de la traducción y la interpretación / [edit.] Chelo Vargas-Sierra ; [edit.] Ana Belén Martínez López. - Albolote : Editorial Comares, 2021. - XXVIII, 392 p. - (Interlingua ; 263)UA-CST: T&L 800.3 G-VARG 2021
[link] Islamic identity, postcoloniality, and educational policy : schooling and ethno-religious conflict in the southern Philippines / Jeffrey Ayala Milligan. - Second edition. - Singapore : Palgrave Macmillan, 2020. - xvi, 300 p. - (Islam in Southeast Asia ; 2020: 1)UA-CST: FILO 141.3 G-MILL 2020
[link] La prononciation du français langue étrangère : perspectives linguistiques et didactiques / [edit.] Elissa Pustka. - Tübingen : Narr Francke Attempto, 2021. - 483 p. : ill. - (Romanistische Fremdsprachenforschung und Unterrichtsentwicklung ; 18)UA-CST: T&L 804.0 H 4 PUST 2021
[link] Puntoycoma : audio revista para mejorar tu español. - Alcobendas : Habla con Eñe, 2006. - Titel varieert: Puntoycoma : audio magazine para mejorar tu español ; titel varieert: Punto y coma ; algemeen Ondertitel varieert ; met CDUA-CST: OW 37 E-PUNT
14(2008)-
[link] The Routledge handbook of second language acquisition and writing / [edit.] Rosa M. Manchón ; [edit.] Charlene Polio. - New York, N.Y. : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. - xii, 400 p. - (Routledge handbooks in second language acquisition ; 2022: 1)UA-CST: TEW 800 G-MANC 2022
[link] The Routledge handbook of the psychology of language learning and teaching / [edit.] Tammy Gregersen ; [edit.] Sarah Mercer. - New York, N.Y. : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. - xiii, 431 p. - (Routledge handbooks in applied linguistics ; 2022: 1)UA-CST: T&L 800.15 G-GREG
[link] Bitácora : curso de español / Neus Sans Baulenas ; Ernesto Martín Peris ; Jaume Muntal Tarragó ; Rosana Acquaroni Muñoz ; Emilia Conejo López-Lago ; María Dolores Chamorro ; Pablo Martínez Gila ; Jaume Muntal ; Pablo Garrido ; Luisa Pascual. - Nueva edición. - Barcelona : Difusión, 2017. - Libro del alumno; Cuaderno de ejercicios; Libro del profesor : ill. - Titel varieert: BitácoraUA-CST: OW 372.880.6 G-SANS 2017
Libro del alumno 1-4; Cuaderno de ejercicios 1-4
[link] Digitale Medien und Inklusion im Deutschunterricht : Grundlagen und Hilfen zur Planung und Vorbereitung / Liane Schüller ; Björn Bulizek ; Manuel Fiedler. - Münster : Waxmann, 2021. - 264 p. : ill. - (UTB basics ; 5437)UA-CST: T&L 803.0 G-SCHU 2021
[link] C'est parti / Wouter De Smedt ; Peggy Batsleer ; Michaël Bartels ; Karolien De Decker ; Stephanie Jame ; Wouter Baert ; Stefaan Samaey ; Elise Defour ; Marie Doms ; Blanche Gevers ; Nele Onraedt. - Wommelgem : Van In, 2020. - Leerwerkboek; Handleiding; dvd-video('s); compact disc(s) : ill. - Titel varieert: C'est parti : Frans voor de doorstroomfinaliteit ; algemeen Conform de nieuwe eindtermen ; algemeen Methode Frans voor de A-stroom en de doorstroomfinaliteitUA-CST: OW 372.880.4 Y-PART 2020
Leerwerkboek 3-6; Handleiding 4-6; CD/DVD 4-6
[link] Awareness and instruction when kindergarteners acquire grammar : academisch proefschrift / Sybren Bastiaan Spit. - Amsterdam : LOT, 2022. - vi, 228 p. : ill. - (International series ; 612). - Algemeen Academisch proefschrift. University of Amsterdam, Amsterdam Center for Language and CommunicationUA-CST: T&L 800 H 5 SPIT 2022
[link] Gramática explicada : para niveles intermedios con ejercicios + soluciones / L. Tarricone ; N. Giol ; C. González-Seara. - Plaats van uitgave niet gekend : enClave-ELE, 2012. - 320 p. : ill.UA-CST: OW 372.880.6 G-TARR 2012
[link] Teaching writing in the health professions : perspectives, problems, and practices / [edit.] Michael J. Madson. - New York, N.Y. : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. - xvi, 203 p. : ill.UA-CST: T&L 800 G-MADS 2022
[link] Translation - Didaktik - Kompetenz / [edit.] Barbara Ahrens ; [edit.] Silvia Hansen-Schirra ; [edit.] Monika Krein-Kühle ; [edit.] Michael Schreiber ; [edit.] Ursula Wienen. - Berlin : Frank & Timme, Verlag für wissenschaftliche Literatur, 2018. - 187 p.UA-CST: T&L 800.3 G-AHRE 2018
'''Hoger onderwijs. Universitair onderwijs'''
[link] Diversiteit in het hoger onderwijs : van theoretisch kader naar praktijkgerichte verandering / [edit.] Reinhilde Pulinx ; [edit.] Mieke Schrooten ; [edit.] Elke Emmers. - Brussel : ASP, 2021. - 357 p. : ill.UA-HB: CD-ADM-ADOND
UA-HB: CD-ADM-FDTI
UA-HB: CD-ADM-ADUS
UA-HB: CD-ADM-CIKO
UA-CST: OW 301.188.8 G-PULI 2021
[link] Introducing English for research publication purposes / John Flowerdew ; Pejman Habibie. - London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2022. - 150 p.UA-CST: T&L 802.0 G-FLOW 2022
[link] University responsibility for the adjudication of research misconduct : the science bubble / Stefan Franzen. - Cham : Springer, 2021. - xxiii, 220 p.UA-CST: FILO 171 G-FRAN 2021