Aanwinsten van UHasselt
Periode 2016/08
Zonder udc
Network science / Albert-Laszlo Barabasi. - Cambridge : Cambridge University Press, 2016. - 456 p. : ill. - 978-1-107-07626-6
UHasselt: 001 BARA 2016
Successful research supervision : advising students doing research / Anne Lee. - London : Routledge, 2012. - 200 p. - 978-0-415-66352-6 ; 978-0-415-66353-3 ; 978-0-203-81684-4
UHasselt: 001 LEE 2012
Sociologie
Methoden van sociaal-wetenschappelijk onderzoek : ontwerp en dataverzameling / Jaak B. Billiet. - 3 ed. - Leuven : Acco, 1993. - 320 p. - 90-334-2301-4
UHasselt: 301.081 BILL 1993
Service management and marketing : a customer relationship management approach / Christian Grönroos. - 2 ed. - Chichester : Wiley, 2000. - 394 p. - 0-471-72034-8
UHasselt: 658.86 GRON 2000
Het kind in Vlaanderen / Kind & Gezin [Brussel]. - Brussel : Kind en Gezin, 1999. - 1376-8689
http://www.kindengezin.be/brochures-en-filmpjes/brochures/
UHasselt: 301.185 KIND 2000-
(2000); (2007-2009); (2011-2012); (2015)-
Naar eenvoud in organisatie : werken met zelfsturende eenheden / [edit.] Annelies van Ewijk-Hoevenaars ; [edit.] Friso den Hertog ; [edit.] Jos van Jaarsveld. - Deventer : Kluwer, 1995. - 233 p. - (Management en organisatie ; 1995: 2). - 90-267-2167-6
UHasselt: 301.186 VANE 1995
Staatkunde. Politiek
Het kind in Vlaanderen / Kind & Gezin [Brussel]. - Brussel : Kind en Gezin, 1999. - 1376-8689
http://www.kindengezin.be/brochures-en-filmpjes/brochures/
UHasselt: 301.185 KIND 2000-
(2000); (2007-2009); (2011-2012); (2015)-
Economie
International marketing and export management / Gerald Albaum ; Edwin Duerr ; Jesper Strandskov. - 5 ed. - Harlow : Pearson Education, 2005. - 666 p. - 0-273-68634-8 ; 978-0-273-68634-7
UHasselt: 658.88 ALBA 2005
Business research methods / Donald R. Cooper ; Pamela S. Schindler. - 10 ed. - Boston, Mass. : McGraw Hill, 2008. - 746 p. - (The McGraw-Hill/Irwin series: operations and decisions sciences ; 2008: 2). - Met 1 dvd-video. - 978-0-07-126333-7
UHasselt: 330.1 COOP 2008
Basiswerk; DVD
DVD aan de balie
Remmen voor personenauto's en vrachtwagens : onderhoud, reparatie en controle : technische hulpmiddelen - wettelijke voorschriften / Horst Gräter ; [vert., bew.] D.J. Boosman. - Deventer : Kluwer, 1973. - 168 p. - 90-201-0709-7
UHasselt: 629.33 GRAT 1973
Autobahn / Uschi Huber ; [medewerker] Daniel Stemmrich. - Düseldorf : Richter Verlag, 2000. - 95 p. : ill. - 3-933807-27-1
UHasselt: 656.1 HUBE 2000
Economische betrekkingen. Handel
International marketing and export management / Gerald Albaum ; Edwin Duerr ; Jesper Strandskov. - 5 ed. - Harlow : Pearson Education, 2005. - 666 p. - 0-273-68634-8 ; 978-0-273-68634-7
UHasselt: 658.88 ALBA 2005
Wereldeconomie. Ontwikkelingsproblematiek
International marketing and export management / Gerald Albaum ; Edwin Duerr ; Jesper Strandskov. - 5 ed. - Harlow : Pearson Education, 2005. - 666 p. - 0-273-68634-8 ; 978-0-273-68634-7
UHasselt: 658.88 ALBA 2005
Recht
De universitaire regelgeving : coördinatie & annotatie / Yvette Janssens ; Jan de Groof. - Nijmegen : Wolf, 2005. - 1170 p. - Met Addenda. - 90-5850-136-1
UHasselt: 378 JANS 2005
Publiek recht. Staatsrecht. Administratief recht
De universitaire regelgeving : coördinatie & annotatie / Yvette Janssens ; Jan de Groof. - Nijmegen : Wolf, 2005. - 1170 p. - Met Addenda. - 90-5850-136-1
UHasselt: 378 JANS 2005
Openbaar bestuur
De universitaire regelgeving : coördinatie & annotatie / Yvette Janssens ; Jan de Groof. - Nijmegen : Wolf, 2005. - 1170 p. - Met Addenda. - 90-5850-136-1
UHasselt: 378 JANS 2005
Opvoeding. Onderwijs
De universitaire regelgeving : coördinatie & annotatie / Yvette Janssens ; Jan de Groof. - Nijmegen : Wolf, 2005. - 1170 p. - Met Addenda. - 90-5850-136-1
UHasselt: 378 JANS 2005
Hoger onderwijs. Universitair onderwijs
De universitaire regelgeving : coördinatie & annotatie / Yvette Janssens ; Jan de Groof. - Nijmegen : Wolf, 2005. - 1170 p. - Met Addenda. - 90-5850-136-1
UHasselt: 378 JANS 2005
Wiskunde
Time series analysis / Wilfredo Palma. - Hoboken, N.J. : Wiley, 2016. - 579 p. - (Wiley series in probability and statistics ; 2016: 2). - 978-1-118-63432-5
UHasselt: 519.2 PALM 2016
Natuurkunde
Mechanical vibration and shock measurements / Jens Trampe Broch. - 2 ed. - Nærum : Brüel & Kjær, 1980. - 370 p. : ill. - 87-87355-34-5
UHasselt: 621 BROC 1980
Ingenieurswetenschappen
Mechanical vibration and shock measurements / Jens Trampe Broch. - 2 ed. - Nærum : Brüel & Kjær, 1980. - 370 p. : ill. - 87-87355-34-5
UHasselt: 621 BROC 1980
Remmen voor personenauto's en vrachtwagens : onderhoud, reparatie en controle : technische hulpmiddelen - wettelijke voorschriften / Horst Gräter ; [vert., bew.] D.J. Boosman. - Deventer : Kluwer, 1973. - 168 p. - 90-201-0709-7
UHasselt: 629.33 GRAT 1973
Bedrijfsorganisatie, incl. ambachten
Management van dienstverlenende bedrijven / Wietze van der Aa ; Tom Elfring. - 2 ed. - Schoonhoven : Academic Service, 2003. - 208 p. - (Bedrijfskundige signalementen ; 2003: 2). - 90-5261-434-2
UHasselt: 658.3 VAND 2003
International marketing and export management / Gerald Albaum ; Edwin Duerr ; Jesper Strandskov. - 5 ed. - Harlow : Pearson Education, 2005. - 666 p. - 0-273-68634-8 ; 978-0-273-68634-7
UHasselt: 658.88 ALBA 2005
Principles of marketing / Frances Brassington ; Stephen Pettitt. - 2 ed. - Harlow : Prentice Hall, 2000. - 1079 p. : ill. - 0-273-64444-0
UHasselt: 658.8 BRAS 2000
Marketing management and strategy / Peter Doyle. - 3 ed. - Harlow : Pearson Education, 2002. - 446 p. - 0-273-65150-1
UHasselt: 658.8 DOYL 2002
Getting women on to corporate boards : a snowball starting in Norway / [edit.] Silke Machold ; [edit.] Morten Huse ; [edit.] Katrin Hansen ; [edit.] Marina Brogi. - Cheltenham : Edward Elgar, 2013. - 234 p. - 978-1-78254-792-1
UHasselt: 658.1 MACH 2013
Services marketing: a strategic approach / Karen P. Gonçalves. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 1998. - 225 p. - 0-13-106527-0
UHasselt: 658.88 GONC 1998
Remmen voor personenauto's en vrachtwagens : onderhoud, reparatie en controle : technische hulpmiddelen - wettelijke voorschriften / Horst Gräter ; [vert., bew.] D.J. Boosman. - Deventer : Kluwer, 1973. - 168 p. - 90-201-0709-7
UHasselt: 629.33 GRAT 1973
Service management and marketing : a customer relationship management approach / Christian Grönroos. - 2 ed. - Chichester : Wiley, 2000. - 394 p. - 0-471-72034-8
UHasselt: 658.86 GRON 2000
Business marketing / Andrew C. Gross ; Peter M. Banting ; Lindsay N. Meredith ; David I. Ford. - Boston, Mass. : Houghton Mifflin, 1993. - 763 p. - 0-395-56083-7
UHasselt: 658.88 GROS 1993
Foundation marketing / Liz Hill ; Terry O'Sullivan. - 3rd ed. - Harlow : Prentice Hall, 2004. - 465 p. - (Modular texts in business and economics ; 2004: 1). - 0-273-65532-9
UHasselt: 658.8 HILL 2004
Autobahn / Uschi Huber ; [medewerker] Daniel Stemmrich. - Düseldorf : Richter Verlag, 2000. - 95 p. : ill. - 3-933807-27-1
UHasselt: 656.1 HUBE 2000
Services marketing management : an international perspective / Hans Kasper ; Piet van Helsdingen ; Wouter de Vries [jr.]. - Chichester : John Wiley & Sons, 1999. - 750 p. - 0-471-98490-6
UHasselt: 658.88 KASP 1999
Global marketing / Warren J. Keegan ; Mark C. Green. - 4 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson, 2005. - 636 p. - 0-13-196854-8
UHasselt: 658.88 KEEG 2005
Global marketing management / Warren J. Keegan. - 7 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2002. - 617 p. - (The Prentice-Hall series in marketing ; 2002: 1). - 0-13-061506-4
UHasselt: 658.88 KEEG 2002
Global marketing management / Masaaki Kotabe ; Kristiaan Helsen. - 2 ed. - New York, N.Y. : John Wiley & Sons, 2001. - 739 p. - 0-471-37289-7
UHasselt: 658.88 KOTA 2001
Marketing management / Philip Kotler ; Kevin Lane Keller. - 12 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Education, 2006. - 120 p. : ill. - 0-13-145757-8
UHasselt: 658.8 KOTL 2006
Principes van marketing / Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunders ; Veronica Wong. - 3 ed. - Amsterdam : Pearson, 2003. - 975 p. - 90-430-0650-5
UHasselt: 658.8 KOTL 2003
Principles of marketing : the European edition / Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunders ; Veronica Wong. - 2 ed. - London : Prentice-Hall, 1999. - 1031 p. - Met Instructor's resource manual, 1 CD-ROM. - 0-13-262254-8
UHasselt: 658.8 KOTL 1999
Principles of contemporary marketing / David L. Kurtz. - Mason, Ohio : Thomson South-Western, 2008. - 664 p. : ill. - 978-0-324-53650-8 ; 0-324-53650-X
UHasselt: 658.8 KURT 2008
Services marketing : people, technology, strategy / Christopher Lovelock. - 4 ed. - Upper Saddel River, N.J. : Prentice Hall, 2001. - 717 p. - 0-13-017392-4
UHasselt: 658.88 LOVE 2001
The 86 percent solution : how to succeed in the biggest market opportunity of the next 50 years / Vijay Mahajan ; Kamini Banga ; Robert Gunther. - Upper Saddle River, N.J. : Wharton School Publishing, 2006. - 224 p. - 0-13-148907-0
UHasselt: 658.83 MAHA 2006
Naar eenvoud in organisatie : werken met zelfsturende eenheden / [edit.] Annelies van Ewijk-Hoevenaars ; [edit.] Friso den Hertog ; [edit.] Jos van Jaarsveld. - Deventer : Kluwer, 1995. - 233 p. - (Management en organisatie ; 1995: 2). - 90-267-2167-6
UHasselt: 301.186 VANE 1995
Project management for business and technology : principles and practice / John M. Nicholas. - 2 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall, 2001. - 601 p. - 0-13-018328-8
UHasselt: 658.011 NICH 2001
Marketing research : an international approach / Marcus J. Schmidt ; Svend Hollensen. - Harlow : Prentice Hall, 2006. - 613 p. - 978-0-273-64635-8
UHasselt: 658.83 SCHM 2006
Marketing : real people, real decisions / Michael R. Solomon ; Greg W. Marshall ; Elnora W. Stuart ; Bradley Barnes ; Vincent-Wayne Mitchell. - Harlow : Prentice Hall, 2009. - 589 p. : ill. - 978-0-273-70880-3
UHasselt: 658.8 SOLO 2009
Innovation management and new product development / Paul Trott. - 3 ed. - Harlow : Prentice Hall, 2005. - 536 p. - 0-273-68643-7
UHasselt: 658.011 TROT 2005
The marketing plan : a handbook / Marian Burk Wood. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2003. - 202 p. - 0-13-061317-7
UHasselt: 658.8 WOOD 2003
Verkeersorganisatie. Post
Remmen voor personenauto's en vrachtwagens : onderhoud, reparatie en controle : technische hulpmiddelen - wettelijke voorschriften / Horst Gräter ; [vert., bew.] D.J. Boosman. - Deventer : Kluwer, 1973. - 168 p. - 90-201-0709-7
UHasselt: 629.33 GRAT 1973
Autobahn / Uschi Huber ; [medewerker] Daniel Stemmrich. - Düseldorf : Richter Verlag, 2000. - 95 p. : ill. - 3-933807-27-1
UHasselt: 656.1 HUBE 2000
Bedrijfseconomie
Management van dienstverlenende bedrijven / Wietze van der Aa ; Tom Elfring. - 2 ed. - Schoonhoven : Academic Service, 2003. - 208 p. - (Bedrijfskundige signalementen ; 2003: 2). - 90-5261-434-2
UHasselt: 658.3 VAND 2003
International marketing and export management / Gerald Albaum ; Edwin Duerr ; Jesper Strandskov. - 5 ed. - Harlow : Pearson Education, 2005. - 666 p. - 0-273-68634-8 ; 978-0-273-68634-7
UHasselt: 658.88 ALBA 2005
Principles of marketing / Frances Brassington ; Stephen Pettitt. - 2 ed. - Harlow : Prentice Hall, 2000. - 1079 p. : ill. - 0-273-64444-0
UHasselt: 658.8 BRAS 2000
Marketing management and strategy / Peter Doyle. - 3 ed. - Harlow : Pearson Education, 2002. - 446 p. - 0-273-65150-1
UHasselt: 658.8 DOYL 2002
Getting women on to corporate boards : a snowball starting in Norway / [edit.] Silke Machold ; [edit.] Morten Huse ; [edit.] Katrin Hansen ; [edit.] Marina Brogi. - Cheltenham : Edward Elgar, 2013. - 234 p. - 978-1-78254-792-1
UHasselt: 658.1 MACH 2013
Services marketing: a strategic approach / Karen P. Gonçalves. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 1998. - 225 p. - 0-13-106527-0
UHasselt: 658.88 GONC 1998
Service management and marketing : a customer relationship management approach / Christian Grönroos. - 2 ed. - Chichester : Wiley, 2000. - 394 p. - 0-471-72034-8
UHasselt: 658.86 GRON 2000
Business marketing / Andrew C. Gross ; Peter M. Banting ; Lindsay N. Meredith ; David I. Ford. - Boston, Mass. : Houghton Mifflin, 1993. - 763 p. - 0-395-56083-7
UHasselt: 658.88 GROS 1993
Foundation marketing / Liz Hill ; Terry O'Sullivan. - 3rd ed. - Harlow : Prentice Hall, 2004. - 465 p. - (Modular texts in business and economics ; 2004: 1). - 0-273-65532-9
UHasselt: 658.8 HILL 2004
Services marketing management : an international perspective / Hans Kasper ; Piet van Helsdingen ; Wouter de Vries [jr.]. - Chichester : John Wiley & Sons, 1999. - 750 p. - 0-471-98490-6
UHasselt: 658.88 KASP 1999
Global marketing / Warren J. Keegan ; Mark C. Green. - 4 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson, 2005. - 636 p. - 0-13-196854-8
UHasselt: 658.88 KEEG 2005
Global marketing management / Warren J. Keegan. - 7 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2002. - 617 p. - (The Prentice-Hall series in marketing ; 2002: 1). - 0-13-061506-4
UHasselt: 658.88 KEEG 2002
Global marketing management / Masaaki Kotabe ; Kristiaan Helsen. - 2 ed. - New York, N.Y. : John Wiley & Sons, 2001. - 739 p. - 0-471-37289-7
UHasselt: 658.88 KOTA 2001
Marketing management / Philip Kotler ; Kevin Lane Keller. - 12 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Education, 2006. - 120 p. : ill. - 0-13-145757-8
UHasselt: 658.8 KOTL 2006
Principes van marketing / Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunders ; Veronica Wong. - 3 ed. - Amsterdam : Pearson, 2003. - 975 p. - 90-430-0650-5
UHasselt: 658.8 KOTL 2003
Principles of marketing : the European edition / Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunders ; Veronica Wong. - 2 ed. - London : Prentice-Hall, 1999. - 1031 p. - Met Instructor's resource manual, 1 CD-ROM. - 0-13-262254-8
UHasselt: 658.8 KOTL 1999
Principles of contemporary marketing / David L. Kurtz. - Mason, Ohio : Thomson South-Western, 2008. - 664 p. : ill. - 978-0-324-53650-8 ; 0-324-53650-X
UHasselt: 658.8 KURT 2008
Services marketing : people, technology, strategy / Christopher Lovelock. - 4 ed. - Upper Saddel River, N.J. : Prentice Hall, 2001. - 717 p. - 0-13-017392-4
UHasselt: 658.88 LOVE 2001
The 86 percent solution : how to succeed in the biggest market opportunity of the next 50 years / Vijay Mahajan ; Kamini Banga ; Robert Gunther. - Upper Saddle River, N.J. : Wharton School Publishing, 2006. - 224 p. - 0-13-148907-0
UHasselt: 658.83 MAHA 2006
Naar eenvoud in organisatie : werken met zelfsturende eenheden / [edit.] Annelies van Ewijk-Hoevenaars ; [edit.] Friso den Hertog ; [edit.] Jos van Jaarsveld. - Deventer : Kluwer, 1995. - 233 p. - (Management en organisatie ; 1995: 2). - 90-267-2167-6
UHasselt: 301.186 VANE 1995
Project management for business and technology : principles and practice / John M. Nicholas. - 2 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall, 2001. - 601 p. - 0-13-018328-8
UHasselt: 658.011 NICH 2001
Marketing research : an international approach / Marcus J. Schmidt ; Svend Hollensen. - Harlow : Prentice Hall, 2006. - 613 p. - 978-0-273-64635-8
UHasselt: 658.83 SCHM 2006
Marketing : real people, real decisions / Michael R. Solomon ; Greg W. Marshall ; Elnora W. Stuart ; Bradley Barnes ; Vincent-Wayne Mitchell. - Harlow : Prentice Hall, 2009. - 589 p. : ill. - 978-0-273-70880-3
UHasselt: 658.8 SOLO 2009
Innovation management and new product development / Paul Trott. - 3 ed. - Harlow : Prentice Hall, 2005. - 536 p. - 0-273-68643-7
UHasselt: 658.011 TROT 2005
The marketing plan : a handbook / Marian Burk Wood. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2003. - 202 p. - 0-13-061317-7
UHasselt: 658.8 WOOD 2003
Marketing
International marketing and export management / Gerald Albaum ; Edwin Duerr ; Jesper Strandskov. - 5 ed. - Harlow : Pearson Education, 2005. - 666 p. - 0-273-68634-8 ; 978-0-273-68634-7
UHasselt: 658.88 ALBA 2005
Principles of marketing / Frances Brassington ; Stephen Pettitt. - 2 ed. - Harlow : Prentice Hall, 2000. - 1079 p. : ill. - 0-273-64444-0
UHasselt: 658.8 BRAS 2000
Marketing management and strategy / Peter Doyle. - 3 ed. - Harlow : Pearson Education, 2002. - 446 p. - 0-273-65150-1
UHasselt: 658.8 DOYL 2002
Services marketing: a strategic approach / Karen P. Gonçalves. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 1998. - 225 p. - 0-13-106527-0
UHasselt: 658.88 GONC 1998
Service management and marketing : a customer relationship management approach / Christian Grönroos. - 2 ed. - Chichester : Wiley, 2000. - 394 p. - 0-471-72034-8
UHasselt: 658.86 GRON 2000
Business marketing / Andrew C. Gross ; Peter M. Banting ; Lindsay N. Meredith ; David I. Ford. - Boston, Mass. : Houghton Mifflin, 1993. - 763 p. - 0-395-56083-7
UHasselt: 658.88 GROS 1993
Foundation marketing / Liz Hill ; Terry O'Sullivan. - 3rd ed. - Harlow : Prentice Hall, 2004. - 465 p. - (Modular texts in business and economics ; 2004: 1). - 0-273-65532-9
UHasselt: 658.8 HILL 2004
Services marketing management : an international perspective / Hans Kasper ; Piet van Helsdingen ; Wouter de Vries [jr.]. - Chichester : John Wiley & Sons, 1999. - 750 p. - 0-471-98490-6
UHasselt: 658.88 KASP 1999
Global marketing / Warren J. Keegan ; Mark C. Green. - 4 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson, 2005. - 636 p. - 0-13-196854-8
UHasselt: 658.88 KEEG 2005
Global marketing management / Warren J. Keegan. - 7 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2002. - 617 p. - (The Prentice-Hall series in marketing ; 2002: 1). - 0-13-061506-4
UHasselt: 658.88 KEEG 2002
Global marketing management / Masaaki Kotabe ; Kristiaan Helsen. - 2 ed. - New York, N.Y. : John Wiley & Sons, 2001. - 739 p. - 0-471-37289-7
UHasselt: 658.88 KOTA 2001
Marketing management / Philip Kotler ; Kevin Lane Keller. - 12 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Education, 2006. - 120 p. : ill. - 0-13-145757-8
UHasselt: 658.8 KOTL 2006
Principes van marketing / Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunders ; Veronica Wong. - 3 ed. - Amsterdam : Pearson, 2003. - 975 p. - 90-430-0650-5
UHasselt: 658.8 KOTL 2003
Principles of marketing : the European edition / Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunders ; Veronica Wong. - 2 ed. - London : Prentice-Hall, 1999. - 1031 p. - Met Instructor's resource manual, 1 CD-ROM. - 0-13-262254-8
UHasselt: 658.8 KOTL 1999
Principles of contemporary marketing / David L. Kurtz. - Mason, Ohio : Thomson South-Western, 2008. - 664 p. : ill. - 978-0-324-53650-8 ; 0-324-53650-X
UHasselt: 658.8 KURT 2008
Services marketing : people, technology, strategy / Christopher Lovelock. - 4 ed. - Upper Saddel River, N.J. : Prentice Hall, 2001. - 717 p. - 0-13-017392-4
UHasselt: 658.88 LOVE 2001
The 86 percent solution : how to succeed in the biggest market opportunity of the next 50 years / Vijay Mahajan ; Kamini Banga ; Robert Gunther. - Upper Saddle River, N.J. : Wharton School Publishing, 2006. - 224 p. - 0-13-148907-0
UHasselt: 658.83 MAHA 2006
Marketing research : an international approach / Marcus J. Schmidt ; Svend Hollensen. - Harlow : Prentice Hall, 2006. - 613 p. - 978-0-273-64635-8
UHasselt: 658.83 SCHM 2006
Marketing : real people, real decisions / Michael R. Solomon ; Greg W. Marshall ; Elnora W. Stuart ; Bradley Barnes ; Vincent-Wayne Mitchell. - Harlow : Prentice Hall, 2009. - 589 p. : ill. - 978-0-273-70880-3
UHasselt: 658.8 SOLO 2009
The marketing plan : a handbook / Marian Burk Wood. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2003. - 202 p. - 0-13-061317-7
UHasselt: 658.8 WOOD 2003