Opvoeding. Onderwijs
[link] Priscien glosé : l'Ars grammatica de Priscien vue à travers les gloses carolingiennes / Franck Cinato. - Turnhout : Brepols, 2015. - 758 p. - (Studia artistarum: études sur la Faculté des arts dans les universités médiévales ; 41). - 978-2-503-56098-4 ; 978-2-503-56729-7UA-CST: RG 1071 D 1:41
[link] Digital literature for children : texts, readers and educational practices / [edit.] Mireia Manresa ; [edit.] Neus Real. - Brussels : P.I.E. Peter Lang, 2015. - 233 p. - (Recherches comparatives sur les livres et le multimédia d'enfance ; 9). - 978-2-87574-272-8 ; 978-3-0352-6577-4UA-CST: OW 371.6 G-MANR 2015
[link] Bouwstenen voor high impact learning : het leren van de toekomst in onderwijs en organisaties / Filip Dochy ; Inneke Berghmans ; Anne-Katrien Koenen ; Mien Segers. - Amsterdam : Boom Lemma Uitgevers, 2015. - 98 p. - 978-90-8953-848-2UA-CST: OW 371 G-DOCH 2015
[link] Education and the growth of knowledge : perspectives from social and virtue epistemology / [edit.] Ben Kotzee. - Malden, Mass. : Wiley Blackwell, 2014. - 183 p. - (The journal of philosophy of education book series ; 2014: 1). - 978-1-118-72131-5UA-CST: FILO 165 G-KOTZ 2014
[link] How languages are learned / Patsy M. Lightbown ; Nina Spada. - 4 ed. - Oxford : Oxford University Press, 2013. - 256 p. : ill. - (Oxford handbooks for language teachers ; 2013: 1). - 978-0-19-454126-8UA-CST: T&L 800.15 G-LIGH 2013
[link] Philosophy and education / Mrinal Miri. - Oxford : Oxford University Press, 2014. - 175 p. - 978-0-19-945276-7UA-CST: FILO 141.7 G-MIRI 2014
[link] Paradigms of research for the 21st century : perspectives and examples from practice / [edit.] Antonina Lukenchuk. - New York, N.Y. : Peter Lang, 2013. - 274 p. - (Counterpoints : studies in the postmodern theory of education ; 436). - 978-1-4331-1803-6 ; 978-1-4331-1802-9 ; 978-1-4539-0880-8UA-CST: FILO 165 G-LUKE 2013
Didactiek
[link] Priscien glosé : l'Ars grammatica de Priscien vue à travers les gloses carolingiennes / Franck Cinato. - Turnhout : Brepols, 2015. - 758 p. - (Studia artistarum: études sur la Faculté des arts dans les universités médiévales ; 41). - 978-2-503-56098-4 ; 978-2-503-56729-7UA-CST: RG 1071 D 1:41
[link] Digital literature for children : texts, readers and educational practices / [edit.] Mireia Manresa ; [edit.] Neus Real. - Brussels : P.I.E. Peter Lang, 2015. - 233 p. - (Recherches comparatives sur les livres et le multimédia d'enfance ; 9). - 978-2-87574-272-8 ; 978-3-0352-6577-4UA-CST: OW 371.6 G-MANR 2015
[link] How languages are learned / Patsy M. Lightbown ; Nina Spada. - 4 ed. - Oxford : Oxford University Press, 2013. - 256 p. : ill. - (Oxford handbooks for language teachers ; 2013: 1). - 978-0-19-454126-8UA-CST: T&L 800.15 G-LIGH 2013
Hoger onderwijs. Universitair onderwijs
[link] Philosophy and education / Mrinal Miri. - Oxford : Oxford University Press, 2014. - 175 p. - 978-0-19-945276-7UA-CST: FILO 141.7 G-MIRI 2014