Aanwinsten van AP-MEI
Periode 2015/04
0
Account management 3.0 : toegepaste basisconcepten voor klant- en marktgericht account management / Johan A.M. Vanhaverbeke. - Leuven : Acco, 2014. - 243 p. - ISBN 978-90-334-9629-5
AP-MEI: OK 366.43 VANH 2014
Zonder udc
Intercultural communication: a layered approach / John G. Oetzel. - New York : VangoBooks, 2009. - 400 p. : ill. - ISBN 978-0-13-243284-9
AP-MEI: OK 307/050 OETZ 2009
Sociologie
Intercultural communication: a layered approach / John G. Oetzel. - New York : VangoBooks, 2009. - 400 p. : ill. - ISBN 978-0-13-243284-9
AP-MEI: OK 307/050 OETZ 2009
Economie
Intercultural communication: a layered approach / John G. Oetzel. - New York : VangoBooks, 2009. - 400 p. : ill. - ISBN 978-0-13-243284-9
AP-MEI: OK 307/050 OETZ 2009
Economische betrekkingen. Handel
Intercultural communication: a layered approach / John G. Oetzel. - New York : VangoBooks, 2009. - 400 p. : ill. - ISBN 978-0-13-243284-9
AP-MEI: OK 307/050 OETZ 2009
Wereldeconomie. Ontwikkelingsproblematiek
Intercultural communication: a layered approach / John G. Oetzel. - New York : VangoBooks, 2009. - 400 p. : ill. - ISBN 978-0-13-243284-9
AP-MEI: OK 307/050 OETZ 2009
Recht
Schijnhuwelijken en schijnwettelijke samenwoningen / Catherine Idomon. - Mechelen : Wolters Kluwer, 2015. - 66 p. - (Advocatenpraktijk : strafrecht ; 16) ; (Advocatenpraktijk ; 194)
AP-MEI: OK 390.1 ADVO
Strafrecht
Schijnhuwelijken en schijnwettelijke samenwoningen / Catherine Idomon. - Mechelen : Wolters Kluwer, 2015. - 66 p. - (Advocatenpraktijk : strafrecht ; 16) ; (Advocatenpraktijk ; 194)
AP-MEI: OK 390.1 ADVO
Bedrijfsorganisatie, incl. ambachten
Brand psychology : consumer perceptions, corporate reputations / Jonathan Gabay. - London : KoganPage, 2015. - 430 p. - ISBN 978-0-7494-7173-6 ; ISBN 978-0-7494-7174-3
AP-MEI: OK 307/170 GABA 2015
Persuasive Copywriting : using psychology to influence, engage and sell / Andy Maslen. - London : KopanPage, 2015. - 226 p. - ISBN 978-0-7494-7399-0
AP-MEI: OK 307/341 MASL 2015
Verkoopmanagement toegepast : basisinzichten in verkooporganisatie -management en -strategie / Johan Vanhaverbeke. - 2de. - Antwerpen : Intersentia, 2014. - 251 p. - ISBN 978-94-000-0514-3
AP-MEI: OK 369.3 VANH 2014
Webcare : van experimenteren naar professionaliseren / Lotte Willemsen ; Guda van Noort. - Amsterdam : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie SWOCC, 2015. - 92 p. - (SWOCC publicatie ; 69). - ISBN 978-90-76802-69-5
AP-MEI: OK 307/572 WILL 2015
Bedrijfseconomie
Verkoopmanagement toegepast : basisinzichten in verkooporganisatie -management en -strategie / Johan Vanhaverbeke. - 2de. - Antwerpen : Intersentia, 2014. - 251 p. - ISBN 978-94-000-0514-3
AP-MEI: OK 369.3 VANH 2014
Webcare : van experimenteren naar professionaliseren / Lotte Willemsen ; Guda van Noort. - Amsterdam : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie SWOCC, 2015. - 92 p. - (SWOCC publicatie ; 69). - ISBN 978-90-76802-69-5
AP-MEI: OK 307/572 WILL 2015
Marketing
Verkoopmanagement toegepast : basisinzichten in verkooporganisatie -management en -strategie / Johan Vanhaverbeke. - 2de. - Antwerpen : Intersentia, 2014. - 251 p. - ISBN 978-94-000-0514-3
AP-MEI: OK 369.3 VANH 2014
Reclame
Brand psychology : consumer perceptions, corporate reputations / Jonathan Gabay. - London : KoganPage, 2015. - 430 p. - ISBN 978-0-7494-7173-6 ; ISBN 978-0-7494-7174-3
AP-MEI: OK 307/170 GABA 2015
Persuasive Copywriting : using psychology to influence, engage and sell / Andy Maslen. - London : KopanPage, 2015. - 226 p. - ISBN 978-0-7494-7399-0
AP-MEI: OK 307/341 MASL 2015
Communicatie
Brand psychology : consumer perceptions, corporate reputations / Jonathan Gabay. - London : KoganPage, 2015. - 430 p. - ISBN 978-0-7494-7173-6 ; ISBN 978-0-7494-7174-3
AP-MEI: OK 307/170 GABA 2015
Intercultural communication: a layered approach / John G. Oetzel. - New York : VangoBooks, 2009. - 400 p. : ill. - ISBN 978-0-13-243284-9
AP-MEI: OK 307/050 OETZ 2009