Zonder udc
Fahrenheit 451 / [edit.] Mark Cloostermans ; [edit.] Gerrit Janssens ; [edit.] Karen Nys. - Antwerpen : Stichting Lezen, 2004. - 134 p., LosbladigArtesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-FAHR 2004
Plaatwerken
Knallende Peter de grote erwteneter / Steve Smallman ; [ill.] Joelle Dreidemy. - Averbode : Averbode, 2009. - ill. - (Leesknuffel ; 2010: 3). - ISBN-13 978-90-317-2887-9Artesis-BLSL: BLSL 839.3 G-SMAL 2010 PR
Psychologie
Wijzer onderwijs: aandachtstekort-en gedragsstoornissen / Katja Van, der Veer ; Judith Vos. - Rotterdam : Partners, 2008. - 5 v. in 1 bd. - ADHD-Wijzer; ODD/CD-Wijzer; Klassen-Wijzer; Methodiek-Wijzer; Organisatie-WijzerArtesis-BLSL: BLSL 376 G-WIJZ 2008
Hoe ga je om met kinderen op school ? / G. Woltjer ; H. Janssens. - 2 ed. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 2000. - 238 p. - ISBN-10 90-01-95711-0Artesis-BLSL: BLSL 37.015.3 G-WOLT 2000
Sociologie
Fahrenheit 451 / [edit.] Mark Cloostermans ; [edit.] Gerrit Janssens ; [edit.] Karen Nys. - Antwerpen : Stichting Lezen, 2004. - 134 p., LosbladigArtesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-FAHR 2004
Opvoeding. Onderwijs
Zwiso: reken- en wiskundemethode voor het lager onderwijs / Greet Absillis ; Ellen Strauven ; Inge van Trier ; e.a. - Antwerpen : Zwijsen, 2008. - 6 v. - Scheurblok Wisse/Matz oefent; getallendoos met getalkaartjes; handleiding; werkboek; schijfjes; rekensteeltjes; doelenkatern; correctiesleutel toetsen; verdiepingsmap; verdiepingsmap correctiesleutelArtesis-BLSL: BLSL 372.851 SO-ZWIS 2008
Kleuters aansporen tot (na)denken: een toepassing van het conceptonderwijs / Joost Bambust ; Wendy van Leuven ; Cathy Manalo ; e.a. - Antwerpen : Artesis Hogeschool Antwerpen, 2010. - 167 p. - ISBN-13 978-90-807587-9-7Artesis-BLSL: BLSL 372.851 G-BAMB 2010
Actief in de digitale leeromgeving: didactische scenario's voor een innoverende praktijk / Lore Dewulf ; Anik Janssens. - Mechelen : Plantyn, 2010. - 176 p. - (ICT en onderwijsvernieuwing ; 2010: 1). - ISBN-13 978-90-301-0386-8Artesis-BLSL: BLSL 371.315.9 G-DEWU 2010
Fahrenheit 451 / [edit.] Mark Cloostermans ; [edit.] Gerrit Janssens ; [edit.] Karen Nys. - Antwerpen : Stichting Lezen, 2004. - 134 p., LosbladigArtesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-FAHR 2004
Nog een boek voor twee: strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring / Hilde van Keer ; Ruben Vanderlinde. - Antwerpen : Garant, 2007-2008. - 183 p., ill. - Met CD-ROM; Spelbord en -materiaal; Leesboek leerjaar 3 / groep 5; Leesboek leerjaar 6 / groep 8. - ISBN-13 978-90-441-2039-4 ; ISBN-13 978-90-441-2041-7 ; ISBN-13 978-90-441-2040-0Artesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-KEER 2007
Handleiding; Spel; Cd-rom; Leesboek leerjaar 6/groep 8; Leesboek leerjaar 3/groep 5
Inspiratiegids voor een competentiegerichte opleiding / Erik Minne ; Katrien Seynaeve. - Antwerpen : Garant, 2008. - Losbladig. - Met CD-ROM. - ISBN-13 978-90-441-2343-2Artesis-BLSL: BLSL 371.2 G-MINN 2008
basiswerk; cd
Wijzer onderwijs: aandachtstekort-en gedragsstoornissen / Katja Van, der Veer ; Judith Vos. - Rotterdam : Partners, 2008. - 5 v. in 1 bd. - ADHD-Wijzer; ODD/CD-Wijzer; Klassen-Wijzer; Methodiek-Wijzer; Organisatie-WijzerArtesis-BLSL: BLSL 376 G-WIJZ 2008
Hoe ga je om met kinderen op school ? / G. Woltjer ; H. Janssens. - 2 ed. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 2000. - 238 p. - ISBN-10 90-01-95711-0Artesis-BLSL: BLSL 37.015.3 G-WOLT 2000
Didactiek
Zwiso: reken- en wiskundemethode voor het lager onderwijs / Greet Absillis ; Ellen Strauven ; Inge van Trier ; e.a. - Antwerpen : Zwijsen, 2008. - 6 v. - Scheurblok Wisse/Matz oefent; getallendoos met getalkaartjes; handleiding; werkboek; schijfjes; rekensteeltjes; doelenkatern; correctiesleutel toetsen; verdiepingsmap; verdiepingsmap correctiesleutelArtesis-BLSL: BLSL 372.851 SO-ZWIS 2008
Kleuters aansporen tot (na)denken: een toepassing van het conceptonderwijs / Joost Bambust ; Wendy van Leuven ; Cathy Manalo ; e.a. - Antwerpen : Artesis Hogeschool Antwerpen, 2010. - 167 p. - ISBN-13 978-90-807587-9-7Artesis-BLSL: BLSL 372.851 G-BAMB 2010
Actief in de digitale leeromgeving: didactische scenario's voor een innoverende praktijk / Lore Dewulf ; Anik Janssens. - Mechelen : Plantyn, 2010. - 176 p. - (ICT en onderwijsvernieuwing ; 2010: 1). - ISBN-13 978-90-301-0386-8Artesis-BLSL: BLSL 371.315.9 G-DEWU 2010
Nog een boek voor twee: strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring / Hilde van Keer ; Ruben Vanderlinde. - Antwerpen : Garant, 2007-2008. - 183 p., ill. - Met CD-ROM; Spelbord en -materiaal; Leesboek leerjaar 3 / groep 5; Leesboek leerjaar 6 / groep 8. - ISBN-13 978-90-441-2039-4 ; ISBN-13 978-90-441-2041-7 ; ISBN-13 978-90-441-2040-0Artesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-KEER 2007
Handleiding; Spel; Cd-rom; Leesboek leerjaar 6/groep 8; Leesboek leerjaar 3/groep 5
Hoger onderwijs. Universitair onderwijs
Inspiratiegids voor een competentiegerichte opleiding / Erik Minne ; Katrien Seynaeve. - Antwerpen : Garant, 2008. - Losbladig. - Met CD-ROM. - ISBN-13 978-90-441-2343-2Artesis-BLSL: BLSL 371.2 G-MINN 2008
basiswerk; cd
Wiskunde
Zwiso: reken- en wiskundemethode voor het lager onderwijs / Greet Absillis ; Ellen Strauven ; Inge van Trier ; e.a. - Antwerpen : Zwijsen, 2008. - 6 v. - Scheurblok Wisse/Matz oefent; getallendoos met getalkaartjes; handleiding; werkboek; schijfjes; rekensteeltjes; doelenkatern; correctiesleutel toetsen; verdiepingsmap; verdiepingsmap correctiesleutelArtesis-BLSL: BLSL 372.851 SO-ZWIS 2008
Kleuters aansporen tot (na)denken: een toepassing van het conceptonderwijs / Joost Bambust ; Wendy van Leuven ; Cathy Manalo ; e.a. - Antwerpen : Artesis Hogeschool Antwerpen, 2010. - 167 p. - ISBN-13 978-90-807587-9-7Artesis-BLSL: BLSL 372.851 G-BAMB 2010
Computer. Informatica
Actief in de digitale leeromgeving: didactische scenario's voor een innoverende praktijk / Lore Dewulf ; Anik Janssens. - Mechelen : Plantyn, 2010. - 176 p. - (ICT en onderwijsvernieuwing ; 2010: 1). - ISBN-13 978-90-301-0386-8Artesis-BLSL: BLSL 371.315.9 G-DEWU 2010
Taalkunde (algemeen en hulpwetenschappen)
Nog een boek voor twee: strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring / Hilde van Keer ; Ruben Vanderlinde. - Antwerpen : Garant, 2007-2008. - 183 p., ill. - Met CD-ROM; Spelbord en -materiaal; Leesboek leerjaar 3 / groep 5; Leesboek leerjaar 6 / groep 8. - ISBN-13 978-90-441-2039-4 ; ISBN-13 978-90-441-2041-7 ; ISBN-13 978-90-441-2040-0Artesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-KEER 2007
Handleiding; Spel; Cd-rom; Leesboek leerjaar 6/groep 8; Leesboek leerjaar 3/groep 5
Germaanse taalkunde
Nog een boek voor twee: strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring / Hilde van Keer ; Ruben Vanderlinde. - Antwerpen : Garant, 2007-2008. - 183 p., ill. - Met CD-ROM; Spelbord en -materiaal; Leesboek leerjaar 3 / groep 5; Leesboek leerjaar 6 / groep 8. - ISBN-13 978-90-441-2039-4 ; ISBN-13 978-90-441-2041-7 ; ISBN-13 978-90-441-2040-0Artesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-KEER 2007
Handleiding; Spel; Cd-rom; Leesboek leerjaar 6/groep 8; Leesboek leerjaar 3/groep 5
Nederlandse taalkunde
Nog een boek voor twee: strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring / Hilde van Keer ; Ruben Vanderlinde. - Antwerpen : Garant, 2007-2008. - 183 p., ill. - Met CD-ROM; Spelbord en -materiaal; Leesboek leerjaar 3 / groep 5; Leesboek leerjaar 6 / groep 8. - ISBN-13 978-90-441-2039-4 ; ISBN-13 978-90-441-2041-7 ; ISBN-13 978-90-441-2040-0Artesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-KEER 2007
Handleiding; Spel; Cd-rom; Leesboek leerjaar 6/groep 8; Leesboek leerjaar 3/groep 5
Indo-Europese taalkunde
Nog een boek voor twee: strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring / Hilde van Keer ; Ruben Vanderlinde. - Antwerpen : Garant, 2007-2008. - 183 p., ill. - Met CD-ROM; Spelbord en -materiaal; Leesboek leerjaar 3 / groep 5; Leesboek leerjaar 6 / groep 8. - ISBN-13 978-90-441-2039-4 ; ISBN-13 978-90-441-2041-7 ; ISBN-13 978-90-441-2040-0Artesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-KEER 2007
Handleiding; Spel; Cd-rom; Leesboek leerjaar 6/groep 8; Leesboek leerjaar 3/groep 5
Literatuur en literatuurwetenschap (algemeen en hulpwetenschappen)
Nog een boek voor twee: strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring / Hilde van Keer ; Ruben Vanderlinde. - Antwerpen : Garant, 2007-2008. - 183 p., ill. - Met CD-ROM; Spelbord en -materiaal; Leesboek leerjaar 3 / groep 5; Leesboek leerjaar 6 / groep 8. - ISBN-13 978-90-441-2039-4 ; ISBN-13 978-90-441-2041-7 ; ISBN-13 978-90-441-2040-0Artesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-KEER 2007
Handleiding; Spel; Cd-rom; Leesboek leerjaar 6/groep 8; Leesboek leerjaar 3/groep 5
Knallende Peter de grote erwteneter / Steve Smallman ; [ill.] Joelle Dreidemy. - Averbode : Averbode, 2009. - ill. - (Leesknuffel ; 2010: 3). - ISBN-13 978-90-317-2887-9Artesis-BLSL: BLSL 839.3 G-SMAL 2010 PR
Germaanse letterkunde
Nog een boek voor twee: strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring / Hilde van Keer ; Ruben Vanderlinde. - Antwerpen : Garant, 2007-2008. - 183 p., ill. - Met CD-ROM; Spelbord en -materiaal; Leesboek leerjaar 3 / groep 5; Leesboek leerjaar 6 / groep 8. - ISBN-13 978-90-441-2039-4 ; ISBN-13 978-90-441-2041-7 ; ISBN-13 978-90-441-2040-0Artesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-KEER 2007
Handleiding; Spel; Cd-rom; Leesboek leerjaar 6/groep 8; Leesboek leerjaar 3/groep 5
Knallende Peter de grote erwteneter / Steve Smallman ; [ill.] Joelle Dreidemy. - Averbode : Averbode, 2009. - ill. - (Leesknuffel ; 2010: 3). - ISBN-13 978-90-317-2887-9Artesis-BLSL: BLSL 839.3 G-SMAL 2010 PR
Engelse letterkunde
Knallende Peter de grote erwteneter / Steve Smallman ; [ill.] Joelle Dreidemy. - Averbode : Averbode, 2009. - ill. - (Leesknuffel ; 2010: 3). - ISBN-13 978-90-317-2887-9Artesis-BLSL: BLSL 839.3 G-SMAL 2010 PR
Nederlandse letterkunde
Nog een boek voor twee: strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring / Hilde van Keer ; Ruben Vanderlinde. - Antwerpen : Garant, 2007-2008. - 183 p., ill. - Met CD-ROM; Spelbord en -materiaal; Leesboek leerjaar 3 / groep 5; Leesboek leerjaar 6 / groep 8. - ISBN-13 978-90-441-2039-4 ; ISBN-13 978-90-441-2041-7 ; ISBN-13 978-90-441-2040-0Artesis-BLSL: BLSL 372.880.39 G-KEER 2007
Handleiding; Spel; Cd-rom; Leesboek leerjaar 6/groep 8; Leesboek leerjaar 3/groep 5