Zonder udc
Cultu[u]renpolitiek: over media, globalisering en culturele identiteiten / [edit.] Ico Maly. - Antwerpen : Garant, 2007. - 261 p. - ISBN-13 978-90-441-2212-1PLANTIJN-MEI: OK 905.2 MALY
België bestaat: cultuurwijzer van een gespleten land / Bart Dirks. - Amsterdam : Bakker, 2008. - 319 p. - ISBN-13 978-90-351-3298-6PLANTIJN-MEI: OK 905.2 DIRK
De donkere onderstroom: extreem gedrag in politiek en samenleving / Andries Hoogerwerf. - Budel : Damon, 2008. - 203 p. - ISBN-13 978-90-5573-905-9PLANTIJN-MEI: OK 311 HOOG
Interculturele intoxicaties: over kunst, cultuur en verschil / Erwin Jans. - Berchem : EPO, 2006. - 207 p. - ISBN-10 90-6445-408-6PLANTIJN-MEI: OK 905.2 JANS
Experience shopping: waar, waarom en hoe mensen shoppen over de hele wereld / Ann de Kelver ; [ill.] Koen van Damme. - Tielt : Lannoo, 2008. - 207 p., ill. - ISBN-13 978-90-209-7745-5PLANTIJN-MEI: OK 307/352 KELV
Citeren en refereren: schriftelijke, mondelinge, audiovisuele en elektronische bronnen / Chris Willocx. - 5 ed. - Leuven : Garant, 2003. - 105 p. - ISBN-13 978-90-5350-742-1PLANTIJN-MEI: OK 307/023 WILL
Bibliotheconomie
Het creatieve geheugen: stadsinnovatieprojecten rond openbare bibliotheken en creatieve economieën / [edit.] Nathalie Vallet ; [edit.] Raf de Mey ; [edit.] Koenraad Marchand ; e.a. - Brussel : Politeia, 2010. - 232 p. - ISBN-13 978-2-509-00547-2PLANTIJN-MEI: OK 024 CREA
Perswezen
Mediamores: over digitale cultuur, bloggende burgers en journalistieke ethiek / Henk Blanken. - Amsterdam : Atlas, 2009. - 256 p. - ISBN-13 978-90-450-1172-1PLANTIJN-MEI: OK 307/232 BLAN
Media in gevaar? De neoliberale globalisering van onze informatiestromen / [compil.] Ludo de Brabander. - Gent : Vrede, 2007. - 118 p. - (Vredescahiers ; 3/ 2007). - Dep. 2007/3523/3PLANTIJN-MEI: OK 307/510 BRAB
Filosofie
Mediamores: over digitale cultuur, bloggende burgers en journalistieke ethiek / Henk Blanken. - Amsterdam : Atlas, 2009. - 256 p. - ISBN-13 978-90-450-1172-1PLANTIJN-MEI: OK 307/232 BLAN
Cultu[u]renpolitiek: over media, globalisering en culturele identiteiten / [edit.] Ico Maly. - Antwerpen : Garant, 2007. - 261 p. - ISBN-13 978-90-441-2212-1PLANTIJN-MEI: OK 905.2 MALY
De donkere onderstroom: extreem gedrag in politiek en samenleving / Andries Hoogerwerf. - Budel : Damon, 2008. - 203 p. - ISBN-13 978-90-5573-905-9PLANTIJN-MEI: OK 311 HOOG
Leren recenseren / Hans Invernizzi ; Tjeerd de Jong. - Bussum : Coutinho, 2009. - 123 p. - ISBN-13 978-90-469-0139-7PLANTIJN-MEI: OK 307/233 INVE
Interculturele intoxicaties: over kunst, cultuur en verschil / Erwin Jans. - Berchem : EPO, 2006. - 207 p. - ISBN-10 90-6445-408-6PLANTIJN-MEI: OK 905.2 JANS
Ethiek bedrijven? Ethische dimensies van bedrijf en management / Koen Raes. - Gent : Academia Press, 2009. - 160 p. - ISBN-13 978-90-382-1388-0PLANTIJN-MEI: OK 360.8 RAES
Politieke en sociale filosofie
Cultu[u]renpolitiek: over media, globalisering en culturele identiteiten / [edit.] Ico Maly. - Antwerpen : Garant, 2007. - 261 p. - ISBN-13 978-90-441-2212-1PLANTIJN-MEI: OK 905.2 MALY
De donkere onderstroom: extreem gedrag in politiek en samenleving / Andries Hoogerwerf. - Budel : Damon, 2008. - 203 p. - ISBN-13 978-90-5573-905-9PLANTIJN-MEI: OK 311 HOOG
Psychologie
Zelfmanagement / Susanne Brakkee. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 2008. - 140 p. - ISBN-13 978-90-01-71222-8PLANTIJN-MEI: OK 450.8 BRAK
Cultu[u]renpolitiek: over media, globalisering en culturele identiteiten / [edit.] Ico Maly. - Antwerpen : Garant, 2007. - 261 p. - ISBN-13 978-90-441-2212-1PLANTIJN-MEI: OK 905.2 MALY
Interculturele intoxicaties: over kunst, cultuur en verschil / Erwin Jans. - Berchem : EPO, 2006. - 207 p. - ISBN-10 90-6445-408-6PLANTIJN-MEI: OK 905.2 JANS
De giraf en de jakhals in ons: over geweldloos communiceren / Justine Mol. - Amsterdam : SWP, 2009. - 127 p. - ISBN-13 978-90-6665-828-8PLANTIJN-MEI: OK 307/025 MOL
Ethiek
Mediamores: over digitale cultuur, bloggende burgers en journalistieke ethiek / Henk Blanken. - Amsterdam : Atlas, 2009. - 256 p. - ISBN-13 978-90-450-1172-1PLANTIJN-MEI: OK 307/232 BLAN
Ethiek bedrijven? Ethische dimensies van bedrijf en management / Koen Raes. - Gent : Academia Press, 2009. - 160 p. - ISBN-13 978-90-382-1388-0PLANTIJN-MEI: OK 360.8 RAES
Sociologie
De tien geboden van het leidinggeven / Walter Appels. - Mechelen : Kluwer, 2009. - 160 p. - (Management in lokale besturen ; 2009: 1). - ISBN-13 978-90-465-2423-7PLANTIJN-MEI: OK 366.41 APPE
Cultu[u]renpolitiek: over media, globalisering en culturele identiteiten / [edit.] Ico Maly. - Antwerpen : Garant, 2007. - 261 p. - ISBN-13 978-90-441-2212-1PLANTIJN-MEI: OK 905.2 MALY
België bestaat: cultuurwijzer van een gespleten land / Bart Dirks. - Amsterdam : Bakker, 2008. - 319 p. - ISBN-13 978-90-351-3298-6PLANTIJN-MEI: OK 905.2 DIRK
De donkere onderstroom: extreem gedrag in politiek en samenleving / Andries Hoogerwerf. - Budel : Damon, 2008. - 203 p. - ISBN-13 978-90-5573-905-9PLANTIJN-MEI: OK 311 HOOG
Experience shopping: waar, waarom en hoe mensen shoppen over de hele wereld / Ann de Kelver ; [ill.] Koen van Damme. - Tielt : Lannoo, 2008. - 207 p., ill. - ISBN-13 978-90-209-7745-5PLANTIJN-MEI: OK 307/352 KELV
Connect! De impact van sociale netwerken op organisaties en leiderschap / Menno Lanting. - Amsterdam : Business Contact, 2010. - 224 p. - ISBN-13 978-90-470-0306-9PLANTIJN-MEI: OK 307/331 LANT
De giraf en de jakhals in ons: over geweldloos communiceren / Justine Mol. - Amsterdam : SWP, 2009. - 127 p. - ISBN-13 978-90-6665-828-8PLANTIJN-MEI: OK 307/025 MOL
Ethiek bedrijven? Ethische dimensies van bedrijf en management / Koen Raes. - Gent : Academia Press, 2009. - 160 p. - ISBN-13 978-90-382-1388-0PLANTIJN-MEI: OK 360.8 RAES
Staatkunde. Politiek
De tien geboden van het leidinggeven / Walter Appels. - Mechelen : Kluwer, 2009. - 160 p. - (Management in lokale besturen ; 2009: 1). - ISBN-13 978-90-465-2423-7PLANTIJN-MEI: OK 366.41 APPE
Cultu[u]renpolitiek: over media, globalisering en culturele identiteiten / [edit.] Ico Maly. - Antwerpen : Garant, 2007. - 261 p. - ISBN-13 978-90-441-2212-1PLANTIJN-MEI: OK 905.2 MALY
De donkere onderstroom: extreem gedrag in politiek en samenleving / Andries Hoogerwerf. - Budel : Damon, 2008. - 203 p. - ISBN-13 978-90-5573-905-9PLANTIJN-MEI: OK 311 HOOG
Economie
Free to work: voor een open en moderne arbeidsmarkt / Jan Denys. - Antwerpen : Houtekiet, 2010. - 357 p. - ISBN-13 978-90-8924-072-9PLANTIJN-MEI: OK 318.7 DENY
Het creatieve geheugen: stadsinnovatieprojecten rond openbare bibliotheken en creatieve economieën / [edit.] Nathalie Vallet ; [edit.] Raf de Mey ; [edit.] Koenraad Marchand ; e.a. - Brussel : Politeia, 2010. - 232 p. - ISBN-13 978-2-509-00547-2PLANTIJN-MEI: OK 024 CREA
Experience shopping: waar, waarom en hoe mensen shoppen over de hele wereld / Ann de Kelver ; [ill.] Koen van Damme. - Tielt : Lannoo, 2008. - 207 p., ill. - ISBN-13 978-90-209-7745-5PLANTIJN-MEI: OK 307/352 KELV
Arbeid
Free to work: voor een open en moderne arbeidsmarkt / Jan Denys. - Antwerpen : Houtekiet, 2010. - 357 p. - ISBN-13 978-90-8924-072-9PLANTIJN-MEI: OK 318.7 DENY
Recht
Reforming pensions: principles and policy choices / Nicholas Barr ; Peter Diamond. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - 352 p. - ISBN-13 978-0-19-531130-3PLANTIJN-MEI: OK 396.84 BARR
Het personen- en familierecht / Frederik Swennen. - Antwerpen : Intersentia, 2010. - 505 p. - ISBN-13 978-90-5095-995-7PLANTIJN-MEI: LZ 397.1 SWEN
Burgerlijk recht
Het personen- en familierecht / Frederik Swennen. - Antwerpen : Intersentia, 2010. - 505 p. - ISBN-13 978-90-5095-995-7PLANTIJN-MEI: LZ 397.1 SWEN
Sociaal recht. Arbeidsrecht
Reforming pensions: principles and policy choices / Nicholas Barr ; Peter Diamond. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - 352 p. - ISBN-13 978-0-19-531130-3PLANTIJN-MEI: OK 396.84 BARR
Opvoeding. Onderwijs
De macht van de media: de markt is de baas / Cas Goossens. - Leuven : Van Halewyck, 2009. - 252 p. - ISBN-13 978-90-5617-911-3PLANTIJN-MEI: OK 307/510 GOOS
Internationalisation of European higher education / [edit.] Michael Gaebel ; [edit.] Lewis Purser ; [edit.] Bernd Wächter ; [edit.] e.a. ; European University Association ; Academic Cooperation Association [Brussels]. - Berlin : 2008. - Met compact disc(s) ; Losbladig. - ISBN-13 978-3-8183-0543-7 ; ISSN 1867-1713PLANTIJN-MEI: DOC 489 INTE
Leren recenseren / Hans Invernizzi ; Tjeerd de Jong. - Bussum : Coutinho, 2009. - 123 p. - ISBN-13 978-90-469-0139-7PLANTIJN-MEI: OK 307/233 INVE
Medisch Frans voor artsen / Stéphane Ostyn. - Leuven : Acco, 2010. - 143 p. - ISBN-13 978-90-334-7632-7PLANTIJN-MEI: OK 603.3 OSTY
Didactiek
De macht van de media: de markt is de baas / Cas Goossens. - Leuven : Van Halewyck, 2009. - 252 p. - ISBN-13 978-90-5617-911-3PLANTIJN-MEI: OK 307/510 GOOS
Leren recenseren / Hans Invernizzi ; Tjeerd de Jong. - Bussum : Coutinho, 2009. - 123 p. - ISBN-13 978-90-469-0139-7PLANTIJN-MEI: OK 307/233 INVE
Medisch Frans voor artsen / Stéphane Ostyn. - Leuven : Acco, 2010. - 143 p. - ISBN-13 978-90-334-7632-7PLANTIJN-MEI: OK 603.3 OSTY
Hoger onderwijs. Universitair onderwijs
Internationalisation of European higher education / [edit.] Michael Gaebel ; [edit.] Lewis Purser ; [edit.] Bernd Wächter ; [edit.] e.a. ; European University Association ; Academic Cooperation Association [Brussels]. - Berlin : 2008. - Met compact disc(s) ; Losbladig. - ISBN-13 978-3-8183-0543-7 ; ISSN 1867-1713PLANTIJN-MEI: DOC 489 INTE
Geneeskunde
Waarom feedback niet werkt en andere managementlessen uit de neurowetenschap / Charles S. Jacobs. - Amsterdam : Paradigma, 2010. - 253 p. - ISBN-13 978-90-499-6024-7PLANTIJN-MEI: OK 367.1 JACO
Bedrijfsorganisatie, incl. ambachten
De tien geboden van het leidinggeven / Walter Appels. - Mechelen : Kluwer, 2009. - 160 p. - (Management in lokale besturen ; 2009: 1). - ISBN-13 978-90-465-2423-7PLANTIJN-MEI: OK 366.41 APPE
Reforming pensions: principles and policy choices / Nicholas Barr ; Peter Diamond. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - 352 p. - ISBN-13 978-0-19-531130-3PLANTIJN-MEI: OK 396.84 BARR
De conversation manager: de kracht van de hedendaagse consument, het einde van de traditionele adverteerder / Steven van Belleghem. - Leuven : LannooCampus, 2010. - 199 p. - ISBN-13 978-90-815163-0-3PLANTIJN-MEI: OK 307/352 BELL
Zelfmanagement / Susanne Brakkee. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 2008. - 140 p. - ISBN-13 978-90-01-71222-8PLANTIJN-MEI: OK 450.8 BRAK
Het creatieve geheugen: stadsinnovatieprojecten rond openbare bibliotheken en creatieve economieën / [edit.] Nathalie Vallet ; [edit.] Raf de Mey ; [edit.] Koenraad Marchand ; e.a. - Brussel : Politeia, 2010. - 232 p. - ISBN-13 978-2-509-00547-2PLANTIJN-MEI: OK 024 CREA
Facebook marketing: leverage social media to grow your business / Steven Holzner. - Indianapolis, Ind. : Que, 2009. - 273 p. - ISBN-13 978-0-7897-3802-8PLANTIJN-MEI: OK 307/342 HOLZ
Waarom feedback niet werkt en andere managementlessen uit de neurowetenschap / Charles S. Jacobs. - Amsterdam : Paradigma, 2010. - 253 p. - ISBN-13 978-90-499-6024-7PLANTIJN-MEI: OK 367.1 JACO
Experience shopping: waar, waarom en hoe mensen shoppen over de hele wereld / Ann de Kelver ; [ill.] Koen van Damme. - Tielt : Lannoo, 2008. - 207 p., ill. - ISBN-13 978-90-209-7745-5PLANTIJN-MEI: OK 307/352 KELV
Twitteren op je werk en andere mogelijkheden van social media voor interne communicatie / Huib Koeleman. - Deventer : Kluwer, 2009. - 150 p. - ISBN-13 978-90-13-06484-1PLANTIJN-MEI: OK 307/433 KOEL
Connect! De impact van sociale netwerken op organisaties en leiderschap / Menno Lanting. - Amsterdam : Business Contact, 2010. - 224 p. - ISBN-13 978-90-470-0306-9PLANTIJN-MEI: OK 307/331 LANT
De lerende adviseur: trends in professionalisering / [edit.] Marjo Dubbeldam ; [edit.] Wilfred Goedmakers. - Amsterdam : Mediawerf, 2009. - 251 p. - ISBN-13 978-94-90463-02-1PLANTIJN-MEI: OK 366.4 LERE
Bedrijfseconomie
De tien geboden van het leidinggeven / Walter Appels. - Mechelen : Kluwer, 2009. - 160 p. - (Management in lokale besturen ; 2009: 1). - ISBN-13 978-90-465-2423-7PLANTIJN-MEI: OK 366.41 APPE
Reforming pensions: principles and policy choices / Nicholas Barr ; Peter Diamond. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - 352 p. - ISBN-13 978-0-19-531130-3PLANTIJN-MEI: OK 396.84 BARR
De conversation manager: de kracht van de hedendaagse consument, het einde van de traditionele adverteerder / Steven van Belleghem. - Leuven : LannooCampus, 2010. - 199 p. - ISBN-13 978-90-815163-0-3PLANTIJN-MEI: OK 307/352 BELL
Zelfmanagement / Susanne Brakkee. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 2008. - 140 p. - ISBN-13 978-90-01-71222-8PLANTIJN-MEI: OK 450.8 BRAK
Het creatieve geheugen: stadsinnovatieprojecten rond openbare bibliotheken en creatieve economieën / [edit.] Nathalie Vallet ; [edit.] Raf de Mey ; [edit.] Koenraad Marchand ; e.a. - Brussel : Politeia, 2010. - 232 p. - ISBN-13 978-2-509-00547-2PLANTIJN-MEI: OK 024 CREA
Facebook marketing: leverage social media to grow your business / Steven Holzner. - Indianapolis, Ind. : Que, 2009. - 273 p. - ISBN-13 978-0-7897-3802-8PLANTIJN-MEI: OK 307/342 HOLZ
Waarom feedback niet werkt en andere managementlessen uit de neurowetenschap / Charles S. Jacobs. - Amsterdam : Paradigma, 2010. - 253 p. - ISBN-13 978-90-499-6024-7PLANTIJN-MEI: OK 367.1 JACO
Experience shopping: waar, waarom en hoe mensen shoppen over de hele wereld / Ann de Kelver ; [ill.] Koen van Damme. - Tielt : Lannoo, 2008. - 207 p., ill. - ISBN-13 978-90-209-7745-5PLANTIJN-MEI: OK 307/352 KELV
Twitteren op je werk en andere mogelijkheden van social media voor interne communicatie / Huib Koeleman. - Deventer : Kluwer, 2009. - 150 p. - ISBN-13 978-90-13-06484-1PLANTIJN-MEI: OK 307/433 KOEL
Connect! De impact van sociale netwerken op organisaties en leiderschap / Menno Lanting. - Amsterdam : Business Contact, 2010. - 224 p. - ISBN-13 978-90-470-0306-9PLANTIJN-MEI: OK 307/331 LANT
De lerende adviseur: trends in professionalisering / [edit.] Marjo Dubbeldam ; [edit.] Wilfred Goedmakers. - Amsterdam : Mediawerf, 2009. - 251 p. - ISBN-13 978-94-90463-02-1PLANTIJN-MEI: OK 366.4 LERE
Marketing
De conversation manager: de kracht van de hedendaagse consument, het einde van de traditionele adverteerder / Steven van Belleghem. - Leuven : LannooCampus, 2010. - 199 p. - ISBN-13 978-90-815163-0-3PLANTIJN-MEI: OK 307/352 BELL
Facebook marketing: leverage social media to grow your business / Steven Holzner. - Indianapolis, Ind. : Que, 2009. - 273 p. - ISBN-13 978-0-7897-3802-8PLANTIJN-MEI: OK 307/342 HOLZ
Experience shopping: waar, waarom en hoe mensen shoppen over de hele wereld / Ann de Kelver ; [ill.] Koen van Damme. - Tielt : Lannoo, 2008. - 207 p., ill. - ISBN-13 978-90-209-7745-5PLANTIJN-MEI: OK 307/352 KELV
Reclame
De conversation manager: de kracht van de hedendaagse consument, het einde van de traditionele adverteerder / Steven van Belleghem. - Leuven : LannooCampus, 2010. - 199 p. - ISBN-13 978-90-815163-0-3PLANTIJN-MEI: OK 307/352 BELL
Communicatie
De conversation manager: de kracht van de hedendaagse consument, het einde van de traditionele adverteerder / Steven van Belleghem. - Leuven : LannooCampus, 2010. - 199 p. - ISBN-13 978-90-815163-0-3PLANTIJN-MEI: OK 307/352 BELL
Mediamores: over digitale cultuur, bloggende burgers en journalistieke ethiek / Henk Blanken. - Amsterdam : Atlas, 2009. - 256 p. - ISBN-13 978-90-450-1172-1PLANTIJN-MEI: OK 307/232 BLAN
Communicatie en spin: kritiek van een modebegrip / Jan Blommaert. - Brussel : VUBPress, 2009. - 37 p. - (Paul Verbraeken lezingen ; 2009: 1). - ISBN-13 978-90-5487-555-0PLANTIJN-MEI: OK 307/130 BLOM
Cultu[u]renpolitiek: over media, globalisering en culturele identiteiten / [edit.] Ico Maly. - Antwerpen : Garant, 2007. - 261 p. - ISBN-13 978-90-441-2212-1PLANTIJN-MEI: OK 905.2 MALY
Exit het personeelsblad? Toegepast wetenschappelijk onderzoek naar personeelsbladen in Vlaanderen - anno 2010 / [edit.] Daniël Coninckx ; [edit.] Dave Gelders ; [edit.] Dominiek Saelens ; e.a. - Gent : Academia, 2009. - 83 p. - ISBN-13 978-90-382-1399-6PLANTIJN-MEI: OK 307/433 EXIT
De macht van de media: de markt is de baas / Cas Goossens. - Leuven : Van Halewyck, 2009. - 252 p. - ISBN-13 978-90-5617-911-3PLANTIJN-MEI: OK 307/510 GOOS
Hoe schrijf ik een scriptie of these? / Hans van den Heuvel. - Den Haag : Lemma, 2009. - 83 p. - ISBN-13 978-90-5931-524-2PLANTIJN-MEI: OK 307/023 HEUV
Twitteren op je werk en andere mogelijkheden van social media voor interne communicatie / Huib Koeleman. - Deventer : Kluwer, 2009. - 150 p. - ISBN-13 978-90-13-06484-1PLANTIJN-MEI: OK 307/433 KOEL
Connect! De impact van sociale netwerken op organisaties en leiderschap / Menno Lanting. - Amsterdam : Business Contact, 2010. - 224 p. - ISBN-13 978-90-470-0306-9PLANTIJN-MEI: OK 307/331 LANT
Geen commentaar! Communicatie in turbulente tijden / Hugo Marynissen ; Stijn Pieters ; Sofie van Dorpe ; e.a. - Antwerpen : Houtekiet, 2010. - 200 p. - ISBN-13 978-90-8924-070-5PLANTIJN-MEI: OK 307/190 GEEN
Media in gevaar? De neoliberale globalisering van onze informatiestromen / [compil.] Ludo de Brabander. - Gent : Vrede, 2007. - 118 p. - (Vredescahiers ; 3/ 2007). - Dep. 2007/3523/3PLANTIJN-MEI: OK 307/510 BRAB
De giraf en de jakhals in ons: over geweldloos communiceren / Justine Mol. - Amsterdam : SWP, 2009. - 127 p. - ISBN-13 978-90-6665-828-8PLANTIJN-MEI: OK 307/025 MOL
Twitteren met resultaat: tips en technieken voor zakelijke en ambitieuze gebruikers / Dick Raman. - Brussel : Easy Computing, 2010. - 295 p. - ISBN-13 978-90-456-4809-5PLANTIJN-MEI: OK 307/573 RAMA
Computer. Informatica
Facebook marketing: leverage social media to grow your business / Steven Holzner. - Indianapolis, Ind. : Que, 2009. - 273 p. - ISBN-13 978-0-7897-3802-8PLANTIJN-MEI: OK 307/342 HOLZ
Twitteren op je werk en andere mogelijkheden van social media voor interne communicatie / Huib Koeleman. - Deventer : Kluwer, 2009. - 150 p. - ISBN-13 978-90-13-06484-1PLANTIJN-MEI: OK 307/433 KOEL
Elke dag je hoofd en inbox leeg: hoe je snel en efficiënt je e-mail verwerkt in Microsoft Outlook / Taco Oosterkamp. - S.l. : Meereffect, 2009. - 176 p. - ISBN-13 978-90-79421-07-7PLANTIJN-MEI: OK 528.51 OOST
Twitteren met resultaat: tips en technieken voor zakelijke en ambitieuze gebruikers / Dick Raman. - Brussel : Easy Computing, 2010. - 295 p. - ISBN-13 978-90-456-4809-5PLANTIJN-MEI: OK 307/573 RAMA
Kunst
Het creatieve geheugen: stadsinnovatieprojecten rond openbare bibliotheken en creatieve economieën / [edit.] Nathalie Vallet ; [edit.] Raf de Mey ; [edit.] Koenraad Marchand ; e.a. - Brussel : Politeia, 2010. - 232 p. - ISBN-13 978-2-509-00547-2PLANTIJN-MEI: OK 024 CREA
Leren recenseren / Hans Invernizzi ; Tjeerd de Jong. - Bussum : Coutinho, 2009. - 123 p. - ISBN-13 978-90-469-0139-7PLANTIJN-MEI: OK 307/233 INVE
Interculturele intoxicaties: over kunst, cultuur en verschil / Erwin Jans. - Berchem : EPO, 2006. - 207 p. - ISBN-10 90-6445-408-6PLANTIJN-MEI: OK 905.2 JANS
Taalkunde (algemeen en hulpwetenschappen)
Medisch Frans voor artsen / Stéphane Ostyn. - Leuven : Acco, 2010. - 143 p. - ISBN-13 978-90-334-7632-7PLANTIJN-MEI: OK 603.3 OSTY
Dictionnaire alphabétique et analogique de la langue française / Paul Robert ; [edit.] Josette Rey-Debove ; [edit.] Alain Rey. - Paris : Le Robert, 2010. - 2837 p. - (Le nouveau petit Robert ; 2010: 1). - ISBN-13 978-2-84902-633-5PLANTIJN-MEI: OK-fran 831 NOUV
Romaanse taalkunde
Medisch Frans voor artsen / Stéphane Ostyn. - Leuven : Acco, 2010. - 143 p. - ISBN-13 978-90-334-7632-7PLANTIJN-MEI: OK 603.3 OSTY
Dictionnaire alphabétique et analogique de la langue française / Paul Robert ; [edit.] Josette Rey-Debove ; [edit.] Alain Rey. - Paris : Le Robert, 2010. - 2837 p. - (Le nouveau petit Robert ; 2010: 1). - ISBN-13 978-2-84902-633-5PLANTIJN-MEI: OK-fran 831 NOUV
Franse taalkunde
Medisch Frans voor artsen / Stéphane Ostyn. - Leuven : Acco, 2010. - 143 p. - ISBN-13 978-90-334-7632-7PLANTIJN-MEI: OK 603.3 OSTY
Dictionnaire alphabétique et analogique de la langue française / Paul Robert ; [edit.] Josette Rey-Debove ; [edit.] Alain Rey. - Paris : Le Robert, 2010. - 2837 p. - (Le nouveau petit Robert ; 2010: 1). - ISBN-13 978-2-84902-633-5PLANTIJN-MEI: OK-fran 831 NOUV
Indo-Europese taalkunde
Medisch Frans voor artsen / Stéphane Ostyn. - Leuven : Acco, 2010. - 143 p. - ISBN-13 978-90-334-7632-7PLANTIJN-MEI: OK 603.3 OSTY
Dictionnaire alphabétique et analogique de la langue française / Paul Robert ; [edit.] Josette Rey-Debove ; [edit.] Alain Rey. - Paris : Le Robert, 2010. - 2837 p. - (Le nouveau petit Robert ; 2010: 1). - ISBN-13 978-2-84902-633-5PLANTIJN-MEI: OK-fran 831 NOUV
Literatuur en literatuurwetenschap (algemeen en hulpwetenschappen)
Leren recenseren / Hans Invernizzi ; Tjeerd de Jong. - Bussum : Coutinho, 2009. - 123 p. - ISBN-13 978-90-469-0139-7PLANTIJN-MEI: OK 307/233 INVE
Medisch Frans voor artsen / Stéphane Ostyn. - Leuven : Acco, 2010. - 143 p. - ISBN-13 978-90-334-7632-7PLANTIJN-MEI: OK 603.3 OSTY
Romaanse letterkunde
Medisch Frans voor artsen / Stéphane Ostyn. - Leuven : Acco, 2010. - 143 p. - ISBN-13 978-90-334-7632-7PLANTIJN-MEI: OK 603.3 OSTY
Franse letterkunde
Medisch Frans voor artsen / Stéphane Ostyn. - Leuven : Acco, 2010. - 143 p. - ISBN-13 978-90-334-7632-7PLANTIJN-MEI: OK 603.3 OSTY
Aardrijkskunde
Het creatieve geheugen: stadsinnovatieprojecten rond openbare bibliotheken en creatieve economieën / [edit.] Nathalie Vallet ; [edit.] Raf de Mey ; [edit.] Koenraad Marchand ; e.a. - Brussel : Politeia, 2010. - 232 p. - ISBN-13 978-2-509-00547-2PLANTIJN-MEI: OK 024 CREA