Zonder udc
De celebritysupermarkt / Hilde van den Bulck ; Sil Tambuyzer. - Berchem : EPO, 2008. - 263 p. - ISBN-13 978-90-6445-495-0PLANTIJN-MEI: OK 307/040 BULC
Semiotiek
Als beelden het woord voeren...: over beeldcultuur, beeldtalen en beeldvorming / Misjel Vossen. - Gent : Academia Press, 2005. - 341 p., ill. - ISBN-10 90-382-0841-3 ; ISBN-13 978-90-382-0841-1PLANTIJN-MEI: OK 307/155 VOSS
Sociologie
De celebritysupermarkt / Hilde van den Bulck ; Sil Tambuyzer. - Berchem : EPO, 2008. - 263 p. - ISBN-13 978-90-6445-495-0PLANTIJN-MEI: OK 307/040 BULC
Economie
Hoe Europa ons leven beïnvloedt / Hendrik Vos ; Rob Heirbaut. - 3e druk. - Antwerpen : Standaard, 2009. - 255 p. - ISBN-13 978-90-02-22360-0PLANTIJN-MEI: OK 339.5 VOS
PLANTIJN-MEI: DOC 339.5 VOS
Economische betrekkingen. Handel
Hoe Europa ons leven beïnvloedt / Hendrik Vos ; Rob Heirbaut. - 3e druk. - Antwerpen : Standaard, 2009. - 255 p. - ISBN-13 978-90-02-22360-0PLANTIJN-MEI: OK 339.5 VOS
PLANTIJN-MEI: DOC 339.5 VOS
Wereldeconomie. Ontwikkelingsproblematiek
Hoe Europa ons leven beïnvloedt / Hendrik Vos ; Rob Heirbaut. - 3e druk. - Antwerpen : Standaard, 2009. - 255 p. - ISBN-13 978-90-02-22360-0PLANTIJN-MEI: OK 339.5 VOS
PLANTIJN-MEI: DOC 339.5 VOS
Recht
Droit: terminale STG / Patrick Mercati ; Jean Brulhart. - Parijs : Nathan, 2008. - 189 p. - ISBN-13 978-2-09-160564-7PLANTIJN-MEI: OK 396.5 MERC
Droit terminale STG: livre du professeur / Patrick Mercati ; Jean Brulhart. - Parijs : Nathan, 2008. - 186 p. - ISBN-13 978-2-09-160565-4PLANTIJN-MEI: OK 396.1 MERC
Vastgoed info. - DiegemPLANTIJN-MEI: LZ 397.5 VAST
: 7(2008); : 8(2009)-
Burgerlijk recht
Droit: terminale STG / Patrick Mercati ; Jean Brulhart. - Parijs : Nathan, 2008. - 189 p. - ISBN-13 978-2-09-160564-7PLANTIJN-MEI: OK 396.5 MERC
Vastgoed info. - DiegemPLANTIJN-MEI: LZ 397.5 VAST
: 7(2008); : 8(2009)-
Handelsrecht. Economisch recht. Financieel recht. Vennootschapsrecht
Droit terminale STG: livre du professeur / Patrick Mercati ; Jean Brulhart. - Parijs : Nathan, 2008. - 186 p. - ISBN-13 978-2-09-160565-4PLANTIJN-MEI: OK 396.1 MERC
Opvoeding. Onderwijs
Competentie-ontwikkelend onderwijs: een verkenning / Vlaamse Onderwijsraad. - Antwerpen : Garant, 2008. - 189 p. - ISBN-13 978-90-441-2271-8PLANTIJN-MEI: OK 454.23 COMP
Duurzaam hoger onderwijs: appel voor verantwoord onderrichten, onderzoeken en ondernemen / Wim Lambrechts ; Heleen van den Haute ; Ingrid Vanhoren. - Leuven : lannoo, 2009. - 160 p. - ISBN-13 978-90-209-8359-3PLANTIJN-MEI: OK 489 LAMB
Even uw aandacht: succesvol informatief presenteren / Marc Mombaerts ; Tania van den Bergh. - Gent : Academia Press, 2008. - 192 p. - ISBN-13 978-90-382-1254-8PLANTIJN-MEI: OK 307/022 MOMB
Didactiek
Competentie-ontwikkelend onderwijs: een verkenning / Vlaamse Onderwijsraad. - Antwerpen : Garant, 2008. - 189 p. - ISBN-13 978-90-441-2271-8PLANTIJN-MEI: OK 454.23 COMP
Even uw aandacht: succesvol informatief presenteren / Marc Mombaerts ; Tania van den Bergh. - Gent : Academia Press, 2008. - 192 p. - ISBN-13 978-90-382-1254-8PLANTIJN-MEI: OK 307/022 MOMB
Hoger onderwijs. Universitair onderwijs
Competentie-ontwikkelend onderwijs: een verkenning / Vlaamse Onderwijsraad. - Antwerpen : Garant, 2008. - 189 p. - ISBN-13 978-90-441-2271-8PLANTIJN-MEI: OK 454.23 COMP
Duurzaam hoger onderwijs: appel voor verantwoord onderrichten, onderzoeken en ondernemen / Wim Lambrechts ; Heleen van den Haute ; Ingrid Vanhoren. - Leuven : lannoo, 2009. - 160 p. - ISBN-13 978-90-209-8359-3PLANTIJN-MEI: OK 489 LAMB
Bedrijfsorganisatie, incl. ambachten
Advertising: principles and practice / Sandra Moriarty ; Nancy Mitchell ; William Wells. - 8 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall, 2009. - 686 p., ill. - ISBN-13 978-0-13-500938-3PLANTIJN-MEI: OK 307/320 MORI
Essentials of corporate communication: implementing practices for effective reputation management / Cees B.M. van Riel ; Charles J. Fombrun. - London : Routledge, 2008. - 306 p., ill. - ISBN-13 978-0-415-32826-5 ; ISBN-13 978-0-203-39093-1PLANTIJN-MEI: OK 307/024 RIEL
Bedrijfseconomie
Essentials of corporate communication: implementing practices for effective reputation management / Cees B.M. van Riel ; Charles J. Fombrun. - London : Routledge, 2008. - 306 p., ill. - ISBN-13 978-0-415-32826-5 ; ISBN-13 978-0-203-39093-1PLANTIJN-MEI: OK 307/024 RIEL
Marketing
Essentials of corporate communication: implementing practices for effective reputation management / Cees B.M. van Riel ; Charles J. Fombrun. - London : Routledge, 2008. - 306 p., ill. - ISBN-13 978-0-415-32826-5 ; ISBN-13 978-0-203-39093-1PLANTIJN-MEI: OK 307/024 RIEL
Reclame
Advertising: principles and practice / Sandra Moriarty ; Nancy Mitchell ; William Wells. - 8 ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall, 2009. - 686 p., ill. - ISBN-13 978-0-13-500938-3PLANTIJN-MEI: OK 307/320 MORI
Essentials of corporate communication: implementing practices for effective reputation management / Cees B.M. van Riel ; Charles J. Fombrun. - London : Routledge, 2008. - 306 p., ill. - ISBN-13 978-0-415-32826-5 ; ISBN-13 978-0-203-39093-1PLANTIJN-MEI: OK 307/024 RIEL
Communicatie
De celebritysupermarkt / Hilde van den Bulck ; Sil Tambuyzer. - Berchem : EPO, 2008. - 263 p. - ISBN-13 978-90-6445-495-0PLANTIJN-MEI: OK 307/040 BULC