Filosofie
De verslaving voorbij / Jan Geurtz. - 2 ed. - Amsterdam : Ambo, 2005. - 222 p. - ISBN-10 90-263-1720-4PLANTIJN-MEI: OK 614.7 GEUR
Angst en andere ongewenste gasten: omgaan met de emoties die ons leven vergallen, waardoor we niet genoeg van anderen kunnen houden / Harriet G. Lerner. - Amsterdam : Anthos, 2004. - 240 p. - ISBN-10 90-414-0893-2PLANTIJN-MEI: OK 415.3 LERN
Politieke en sociale filosofie
Angst en andere ongewenste gasten: omgaan met de emoties die ons leven vergallen, waardoor we niet genoeg van anderen kunnen houden / Harriet G. Lerner. - Amsterdam : Anthos, 2004. - 240 p. - ISBN-10 90-414-0893-2PLANTIJN-MEI: OK 415.3 LERN
Psychologie
Ouderschap onder druk: ouders en hun kind met een verstandelijke beperking / Erik de Belie ; Geert van Hove. - Antwerpen : Garant, 2005. - 212 p. - ISBN-10 90-441-1674-6PLANTIJN-MEI: OK 462.2 BELI
Built to last: successful habits of visionary companies / Jim Collins ; Jerry I. Porras. - London : Random House, 2005. - 342 p. - ISBN-10 1-84413-584-5PLANTIJN-MEI: OK 366.4 COLL
Stress, vriend en vijand: vitaal stress-management op het werk en in het gezin / Theo H.L. Compernolle. - Tielt : Lannoo, 2003. - 300 p. - ISBN-10 90-209-2633-0PLANTIJN-MEI: OK 604.6 COMP
Kinderen en gedragsproblemen: angst, agresie, depressie en ADHD: een bio-psychologisch model met richtlijnen voor diagnostiek en behandeling / Martine F. Delfos. - 5de druk. - Lisse : Swets & Zeitlinger, 2003. - 290 p. - ISBN-10 90-265-1680-0PLANTIJN-MEI: OK 467 DELF
Mafkezen en het Asperger-syndroom: een handleiding voor de puberteit / Luke Jackson. - Amsterdam : Nieuwezijds, 2005. - 208 p. - ISBN-10 90-5712-168-9PLANTIJN-MEI: OK 462.4 JACK
Angst en andere ongewenste gasten: omgaan met de emoties die ons leven vergallen, waardoor we niet genoeg van anderen kunnen houden / Harriet G. Lerner. - Amsterdam : Anthos, 2004. - 240 p. - ISBN-10 90-414-0893-2PLANTIJN-MEI: OK 415.3 LERN
Verwaarlozing: een kwestie van urgente individuele en maatschappelijke verantwoordelijkheid / J.D. van der Ploeg ; P.P. Goudena. - Utrecht : Agiel, 2005. - 96 p. - ISBN-10 90-77834-11-7PLANTIJN-MEI: OK 465 PLOE
Woordenboek van de psychologie: termen, theorieën en verschijnselen / A.S. Reber. - 11 ed. - Amsterdam : Bakker, 2005. - 722 p. - ISBN-10 90-351-2649-1PLANTIJN-MEI: OK 410.1 REBE
Het team-handboek / Peter R. Scholtes ; Brian L. Joiner ; Barbara J. Streibel. - Den Haag : Academic Service, 2005. - 60 p. - ISBN-10 90-5261-502-0PLANTIJN-MEI: OK 367 SCHO
Hulpgids autisme: praktische strategieën voor ouders en begeleiders / Chris Williams ; Barry Wright. - Amsterdam : Nieuwezijds, 2005. - 327 p. - ISBN-10 90-5712-208-1PLANTIJN-MEI: OK 462.4 WIIL
Ethiek
De verslaving voorbij / Jan Geurtz. - 2 ed. - Amsterdam : Ambo, 2005. - 222 p. - ISBN-10 90-263-1720-4PLANTIJN-MEI: OK 614.7 GEUR
Sociologie
Conflicthantering en onderhandelen: effectief handelen bij conflicten en tegenstellingen / P. Huguenin. - 2 ed. - Houten : Bohn Stafleu Van Loghum, 2004. - 327 p. - ISBN-10 90-313-4154-1PLANTIJN-MEI: OK 307/025 HUGU
Tijdig van kantoor: meer kwaliteit van werken door werkplekorganisatie, planning en efficiënt e-mailmanagement / Denise Hulst. - Utrecht : Spectrum, 2005. - 200 p. - ISBN-10 90-274-1743-1PLANTIJN-MEI: OK 366.3 HULS
Waarom vrouwen geen baas worden / Hedwige Nuyens. - Leuven : Davidsfonds, 2005. - 146 p. - ISBN-10 90-77942-10-6PLANTIJN-MEI: OK 316.2 NUYE
Beschrijvende technieken / A.A.J. van Peet ; G.L.H. van den Wittenboer ; J.J. Hox. - 2 ed. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 2004. - 285 p. - (Toegepaste statistiek ; 2004: 1). - ISBN-10 90-207-3233-1PLANTIJN-MEI: OK 517.2 PEET
Verwaarlozing: een kwestie van urgente individuele en maatschappelijke verantwoordelijkheid / J.D. van der Ploeg ; P.P. Goudena. - Utrecht : Agiel, 2005. - 96 p. - ISBN-10 90-77834-11-7PLANTIJN-MEI: OK 465 PLOE
Het speelveld en de spelregels: een inleiding tot de sociologie / Jan Vranken ; Erik Henderickx. - 3 ed. - Leuven : Acco, 2004. - 474 p. - ISBN-10 90-334-5615-XPLANTIJN-MEI: OK 303.4 VRAN
Economie
Salarisonderhandelen: toptips voor een hoger salaris / Robert Castermans. - S.l. : Pearson Education, 2005. - 128 p. - ISBN-10 90-430-1106-1PLANTIJN-MEI: OK 367.8 CAST
Kan winst de wereld redden? De verantwoordelijkheden van bedrijven / [edit.] Jan Cappelle ; [edit.] Emiel Vervliet. - Brussel : Wereldmediahuis, 2005. - 115 p. - (MO noordzuid cahier ; 30: 4). - ISBN-10 90-76421-34-XPLANTIJN-MEI: OK 354.7 CAPP
Kernbegrippen van economie / N. Gregory Mankiw. - 3 ed. - Den Haag : Academic Service, 2004. - 637 p. - ISBN-10 90-395-2147-6PLANTIJN-MEI: OK 340.9 MANK
Waarom vrouwen geen baas worden / Hedwige Nuyens. - Leuven : Davidsfonds, 2005. - 146 p. - ISBN-10 90-77942-10-6PLANTIJN-MEI: OK 316.2 NUYE
Arbeid
Salarisonderhandelen: toptips voor een hoger salaris / Robert Castermans. - S.l. : Pearson Education, 2005. - 128 p. - ISBN-10 90-430-1106-1PLANTIJN-MEI: OK 367.8 CAST
Waarom vrouwen geen baas worden / Hedwige Nuyens. - Leuven : Davidsfonds, 2005. - 146 p. - ISBN-10 90-77942-10-6PLANTIJN-MEI: OK 316.2 NUYE
Economische toestand. Economische ontwikkeling
Kan winst de wereld redden? De verantwoordelijkheden van bedrijven / [edit.] Jan Cappelle ; [edit.] Emiel Vervliet. - Brussel : Wereldmediahuis, 2005. - 115 p. - (MO noordzuid cahier ; 30: 4). - ISBN-10 90-76421-34-XPLANTIJN-MEI: OK 354.7 CAPP
Economische betrekkingen. Handel
Kan winst de wereld redden? De verantwoordelijkheden van bedrijven / [edit.] Jan Cappelle ; [edit.] Emiel Vervliet. - Brussel : Wereldmediahuis, 2005. - 115 p. - (MO noordzuid cahier ; 30: 4). - ISBN-10 90-76421-34-XPLANTIJN-MEI: OK 354.7 CAPP
Wereldeconomie. Ontwikkelingsproblematiek
Kan winst de wereld redden? De verantwoordelijkheden van bedrijven / [edit.] Jan Cappelle ; [edit.] Emiel Vervliet. - Brussel : Wereldmediahuis, 2005. - 115 p. - (MO noordzuid cahier ; 30: 4). - ISBN-10 90-76421-34-XPLANTIJN-MEI: OK 354.7 CAPP
Recht
Burgerlijk wetboek / Maarten Dambre ; Johan Gerlo ; Sophie Stijns ; e.a. - Brugge : Die Keure, 2005. - 931 p. - ISBN-10 90-5958-984-XPLANTIJN-MEI: LZ 396 BURG
Burgerlijk recht
Burgerlijk wetboek / Maarten Dambre ; Johan Gerlo ; Sophie Stijns ; e.a. - Brugge : Die Keure, 2005. - 931 p. - ISBN-10 90-5958-984-XPLANTIJN-MEI: LZ 396 BURG
Opvoeding. Onderwijs
Ouderschap onder druk: ouders en hun kind met een verstandelijke beperking / Erik de Belie ; Geert van Hove. - Antwerpen : Garant, 2005. - 212 p. - ISBN-10 90-441-1674-6PLANTIJN-MEI: OK 462.2 BELI
Kinderen en gedragsproblemen: angst, agresie, depressie en ADHD: een bio-psychologisch model met richtlijnen voor diagnostiek en behandeling / Martine F. Delfos. - 5de druk. - Lisse : Swets & Zeitlinger, 2003. - 290 p. - ISBN-10 90-265-1680-0PLANTIJN-MEI: OK 467 DELF
Digitaal leren: ICT-toepassingen in het hoger onderwijs / [edit.] Ivan d' Haese ; [edit.] Martin Valcke. - Tielt : Lannoo, 2005. - 293 p., ill. - ISBN-10 90-209-5880-1PLANTIJN-MEI: OK 484.52 DHAE
Mafkezen en het Asperger-syndroom: een handleiding voor de puberteit / Luke Jackson. - Amsterdam : Nieuwezijds, 2005. - 208 p. - ISBN-10 90-5712-168-9PLANTIJN-MEI: OK 462.4 JACK
Angst en andere ongewenste gasten: omgaan met de emoties die ons leven vergallen, waardoor we niet genoeg van anderen kunnen houden / Harriet G. Lerner. - Amsterdam : Anthos, 2004. - 240 p. - ISBN-10 90-414-0893-2PLANTIJN-MEI: OK 415.3 LERN
Verwaarlozing: een kwestie van urgente individuele en maatschappelijke verantwoordelijkheid / J.D. van der Ploeg ; P.P. Goudena. - Utrecht : Agiel, 2005. - 96 p. - ISBN-10 90-77834-11-7PLANTIJN-MEI: OK 465 PLOE
Sociaal onhandig: de opvoeding van kinderen met PDDNOS en ADHD / [edit.] L. van der Veen-Mulders ; [edit.] M. Serra ; [edit.] B.J. van den Hoofdakker ; [edit.] e.a. - 4 ed. - Assen : Van Gorcum, 2005. - 162 p. - ISBN-10 90-232-3495-2PLANTIJN-MEI: OK 467 SOCI
Hulpgids autisme: praktische strategieën voor ouders en begeleiders / Chris Williams ; Barry Wright. - Amsterdam : Nieuwezijds, 2005. - 327 p. - ISBN-10 90-5712-208-1PLANTIJN-MEI: OK 462.4 WIIL
Didactiek
Digitaal leren: ICT-toepassingen in het hoger onderwijs / [edit.] Ivan d' Haese ; [edit.] Martin Valcke. - Tielt : Lannoo, 2005. - 293 p., ill. - ISBN-10 90-209-5880-1PLANTIJN-MEI: OK 484.52 DHAE
Hoger onderwijs. Universitair onderwijs
Digitaal leren: ICT-toepassingen in het hoger onderwijs / [edit.] Ivan d' Haese ; [edit.] Martin Valcke. - Tielt : Lannoo, 2005. - 293 p., ill. - ISBN-10 90-209-5880-1PLANTIJN-MEI: OK 484.52 DHAE
Wiskunde
Beschrijvende technieken / A.A.J. van Peet ; G.L.H. van den Wittenboer ; J.J. Hox. - 2 ed. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 2004. - 285 p. - (Toegepaste statistiek ; 2004: 1). - ISBN-10 90-207-3233-1PLANTIJN-MEI: OK 517.2 PEET
Natuurkunde
Electrical drives and control techniques / Gerd Terörde. - Leuven : Acco, 2004. - 378 p. - ISBN-10 90-334-5686-9PLANTIJN-EM: LZ 661.7 TERO
Zo werkt het! 10 elektrotoestellen van alledag geven hun geheimen prijs / Technopolis [Mechelen] ; België. Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap. Administratie Wetenschap en Innovatie ; Nelectra [Brussel]. - Mechelen : Stichting Flanders Technology International, 2005PLANTIJN-IL: OK 660 ZOWE
Scheikunde
Boerenverstand: voeding en gezondheid / Johan Claes. - Averbode : Altiora, 2004. - 23 p., ill. - (Blikopener ; 2004: 1) ; (Reflector ; 2004: 1). - ISBN-10 90-317-2086-0PLANTIJN-IL: OK 628 CLAE
Geneeskunde
Stress, vriend en vijand: vitaal stress-management op het werk en in het gezin / Theo H.L. Compernolle. - Tielt : Lannoo, 2003. - 300 p. - ISBN-10 90-209-2633-0PLANTIJN-MEI: OK 604.6 COMP
Ingenieurswetenschappen
Boerenverstand: voeding en gezondheid / Johan Claes. - Averbode : Altiora, 2004. - 23 p., ill. - (Blikopener ; 2004: 1) ; (Reflector ; 2004: 1). - ISBN-10 90-317-2086-0PLANTIJN-IL: OK 628 CLAE
Electrical drives and control techniques / Gerd Terörde. - Leuven : Acco, 2004. - 378 p. - ISBN-10 90-334-5686-9PLANTIJN-EM: LZ 661.7 TERO
Zo werkt het! 10 elektrotoestellen van alledag geven hun geheimen prijs / Technopolis [Mechelen] ; België. Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap. Administratie Wetenschap en Innovatie ; Nelectra [Brussel]. - Mechelen : Stichting Flanders Technology International, 2005PLANTIJN-IL: OK 660 ZOWE
Huishoudtechniek. Hotelwezen
Boerenverstand: voeding en gezondheid / Johan Claes. - Averbode : Altiora, 2004. - 23 p., ill. - (Blikopener ; 2004: 1) ; (Reflector ; 2004: 1). - ISBN-10 90-317-2086-0PLANTIJN-IL: OK 628 CLAE
Bedrijfsorganisatie, incl. ambachten
Customer relationship management / Kristin Anderson ; Carol Kerr. - Schoonhoven : Academic Service, 2002. - 162 p. - (Managementvaardigheden ; 2002: 1). - ISBN-10 90-5261-416-4PLANTIJN-MEI: OK 366.4 ANDE
De zeven sleutels tot succesvol verkopen / Rolf Bax. - Schoonhoven : Academic Service, 2001. - 122 p. - ISBN-10 90-5261-395-8PLANTIJN-MEI: OK 369.3 BAX
De one minute manager / Kenneth Blanchard ; Spencer Johnson. - Amsterdam : Business Contact, 2005. - 112 p. - (Business bibliotheek ; 2005: 2). - ISBN-10 90-254-0103-1PLANTIJN-MEI: OK 366.4 BLAN
Feilloos adviseren: een praktische gids voor adviesvaardigheden / Peter Block. - 2 ed. - Den Haag : Academic Service, 2005. - 270 p. - ISBN-10 90-5261-338-9PLANTIJN-MEI: OK 307/025 BLOC
Het complete handboek solliciteren: hét naslagwerk: met succes een (betere) baan vinden / Raymond Briels. - 3 ed. - Rijswijk : Elmar, 2005. - 351 p. - ISBN-10 90-389-1415-6PLANTIJN-MEI: OK 499.6 BRIE
Marcas internacionales: como crearlas y gestionarlas / Julio Cervino. - Madrid : Piramide, 2002. - 435 p. - ISBN-10 84-368-1673-0PLANTIJN-MEI: OK 307/161 CERV
Controlling strategy: management, accounting and performance measurement / Christopher S. Chapman. - Oxford : Oxford University Press, 2005. - 191 p. - ISBN-10 0-19-928063-0PLANTIJN-MEI: OK 366.6 CHAP
Built to last: successful habits of visionary companies / Jim Collins ; Jerry I. Porras. - London : Random House, 2005. - 342 p. - ISBN-10 1-84413-584-5PLANTIJN-MEI: OK 366.4 COLL
Good to great: waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken ... en andere niet / Jim Collins. - 6 ed. - Amsterdam : Business Contact, 2005. - 283 p. - ISBN-10 90-254-2510-0PLANTIJN-MEI: OK 366 COLL
Stress, vriend en vijand: vitaal stress-management op het werk en in het gezin / Theo H.L. Compernolle. - Tielt : Lannoo, 2003. - 300 p. - ISBN-10 90-209-2633-0PLANTIJN-MEI: OK 604.6 COMP
New products management / Merle Crawford ; Anthony di Benedetto. - 8 ed. - Boston : McGraw-Hill, 2006. - 540 p. - ISBN-10 0-07-124433-6PLANTIJN-MEI: OK 307/331 CRAW
Zo scoort u in de verkoop: advies van een expert over succesvol verkopen, commercieel onderhandelen en klanten winnen / Geert Dehouck. - Tielt : Lannoo, 2004. - 304 p. - ISBN-10 90-209-5876-3PLANTIJN-MEI: OK 369.3 DEHO
Outsourcing: lokaal kostenbeheer - globale levering / Errol S. van Engelen. - S.l. : Pearson Education, 2005. - 207 p. - ISBN-10 90-430-1004-9PLANTIJN-MEI: OK 364 ENGE
Marketingstrategie: de theorie in praktijk gebracht: hoe effectief kiezen voor superieure klantwaarde? / Ruud T. Frambach ; Ed J. Nijssen. - 3 ed. - Groningen : Stenfert Kroese, 2005. - 181 p. - ISBN-10 90-207-3075-4PLANTIJN-MEI: OK 369.1 FRAM
Free prize inside! The next big marketing idea / Seth Godin. - London : Penguin, 2005. - 239 p. - ISBN-10 0-7181-4772-3PLANTIJN-MEI: OK 307/331 GODI
Tijdig van kantoor: meer kwaliteit van werken door werkplekorganisatie, planning en efficiënt e-mailmanagement / Denise Hulst. - Utrecht : Spectrum, 2005. - 200 p. - ISBN-10 90-274-1743-1PLANTIJN-MEI: OK 366.3 HULS
Kaizen (Ky'zen): de sleutel van Japans succesvolle concurrentie / Masaaki Imai. - 3 ed. - Deventer : Kluwer, 2002. - 314 p. - ISBN-10 90-14-07985-0PLANTIJN-MEI: OK 366.6 IMAI
Advertising campaign strategy: a guide to marketing communication plans / Donald E. Parente. - 4 ed. - Mason, Ohio, U.S.A. : Thomson, 2006. - 400 p. - ISBN-10 0-324-42282-2PLANTIJN-MEI: OK 307/331 PARE
Handboek managementvaardigheden / Robert E. Quinn ; Sue R. Faerman ; Michael P. Thompson ; e.a. - 3 ed. - Den Haag : Academic Service, 2005. - 444 p. - ISBN-10 90-395-2013-5PLANTIJN-MEI: OK 366.4 HAND
Het team-handboek / Peter R. Scholtes ; Brian L. Joiner ; Barbara J. Streibel. - Den Haag : Academic Service, 2005. - 60 p. - ISBN-10 90-5261-502-0PLANTIJN-MEI: OK 367 SCHO
Free publicity: het genereren van redactionele aandacht / Sander Schroevers. - Deventer : Kluwer, 2005. - 75 p. - (Communicatie memo ; 40). - ISBN-10 90-13-03036-XPLANTIJN-MEI: OK 307/190 SCHR
Bedrijfsadministratie / M.P. Steenwinkel. - Amsterdam : Pearson Education, 2005. - 220 p. - ISBN-10 90-430-1072-3PLANTIJN-MEI: OK 366 STEE
Strategisch besturen met de Balanced Scorecard / [edit.] W. Bruggeman ; [edit.] A. Ameels ; [edit.] G. Scheipers. - Antwerpen : Maklu, 2005. - 270 p. - (Management accounting ; 2005: 1). - ISBN-10 90-6215-839-0PLANTIJN-MEI: OK 366.4 BRUG
What customers want: using outcome-driven innovation to create breakthrough products and services / Anthony Ulwick. - New York : McGraw-Hill, 2005. - 202 p. - ISBN-10 0-07-140867-3PLANTIJN-MEI: OK 307/352 ULWI
Delegeer resultaat: ontvankelijk leiderschap voor een resultaatgerichte organisatie / Joost Vos. - Utrecht : Spectrum, 2005. - 173 p. - ISBN-10 90-274-1154-9PLANTIJN-MEI: OK 366.4 VOS
Winnen / Jack Welch ; Suzy Welch. - 2 ed. - Utrecht : Spectrum, 2005. - 375 p. - ISBN-10 90-274-9817-2PLANTIJN-MEI: OK 360.8 WELC
Marketing management / S. Wijnia ; J.C.A.M. Wagenmakers. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 2001. - 433 p. - ISBN-10 90-01-93380-7PLANTIJN-MEI: OK 369.1 WIJN
Benchmarking best practices in maintenance management / Terry Wireman. - New York : Industrial Press, 2004. - 212 p. - ISBN-10 0-8311-3168-3PLANTIJN-MEI: OK 366.6 WIRE
Bedrijfseconomie
Customer relationship management / Kristin Anderson ; Carol Kerr. - Schoonhoven : Academic Service, 2002. - 162 p. - (Managementvaardigheden ; 2002: 1). - ISBN-10 90-5261-416-4PLANTIJN-MEI: OK 366.4 ANDE
De zeven sleutels tot succesvol verkopen / Rolf Bax. - Schoonhoven : Academic Service, 2001. - 122 p. - ISBN-10 90-5261-395-8PLANTIJN-MEI: OK 369.3 BAX
De one minute manager / Kenneth Blanchard ; Spencer Johnson. - Amsterdam : Business Contact, 2005. - 112 p. - (Business bibliotheek ; 2005: 2). - ISBN-10 90-254-0103-1PLANTIJN-MEI: OK 366.4 BLAN
Het complete handboek solliciteren: hét naslagwerk: met succes een (betere) baan vinden / Raymond Briels. - 3 ed. - Rijswijk : Elmar, 2005. - 351 p. - ISBN-10 90-389-1415-6PLANTIJN-MEI: OK 499.6 BRIE
Marcas internacionales: como crearlas y gestionarlas / Julio Cervino. - Madrid : Piramide, 2002. - 435 p. - ISBN-10 84-368-1673-0PLANTIJN-MEI: OK 307/161 CERV
Controlling strategy: management, accounting and performance measurement / Christopher S. Chapman. - Oxford : Oxford University Press, 2005. - 191 p. - ISBN-10 0-19-928063-0PLANTIJN-MEI: OK 366.6 CHAP
Built to last: successful habits of visionary companies / Jim Collins ; Jerry I. Porras. - London : Random House, 2005. - 342 p. - ISBN-10 1-84413-584-5PLANTIJN-MEI: OK 366.4 COLL
Good to great: waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken ... en andere niet / Jim Collins. - 6 ed. - Amsterdam : Business Contact, 2005. - 283 p. - ISBN-10 90-254-2510-0PLANTIJN-MEI: OK 366 COLL
Stress, vriend en vijand: vitaal stress-management op het werk en in het gezin / Theo H.L. Compernolle. - Tielt : Lannoo, 2003. - 300 p. - ISBN-10 90-209-2633-0PLANTIJN-MEI: OK 604.6 COMP
New products management / Merle Crawford ; Anthony di Benedetto. - 8 ed. - Boston : McGraw-Hill, 2006. - 540 p. - ISBN-10 0-07-124433-6PLANTIJN-MEI: OK 307/331 CRAW
Zo scoort u in de verkoop: advies van een expert over succesvol verkopen, commercieel onderhandelen en klanten winnen / Geert Dehouck. - Tielt : Lannoo, 2004. - 304 p. - ISBN-10 90-209-5876-3PLANTIJN-MEI: OK 369.3 DEHO
Outsourcing: lokaal kostenbeheer - globale levering / Errol S. van Engelen. - S.l. : Pearson Education, 2005. - 207 p. - ISBN-10 90-430-1004-9PLANTIJN-MEI: OK 364 ENGE
Marketingstrategie: de theorie in praktijk gebracht: hoe effectief kiezen voor superieure klantwaarde? / Ruud T. Frambach ; Ed J. Nijssen. - 3 ed. - Groningen : Stenfert Kroese, 2005. - 181 p. - ISBN-10 90-207-3075-4PLANTIJN-MEI: OK 369.1 FRAM
Free prize inside! The next big marketing idea / Seth Godin. - London : Penguin, 2005. - 239 p. - ISBN-10 0-7181-4772-3PLANTIJN-MEI: OK 307/331 GODI
Tijdig van kantoor: meer kwaliteit van werken door werkplekorganisatie, planning en efficiënt e-mailmanagement / Denise Hulst. - Utrecht : Spectrum, 2005. - 200 p. - ISBN-10 90-274-1743-1PLANTIJN-MEI: OK 366.3 HULS
Kaizen (Ky'zen): de sleutel van Japans succesvolle concurrentie / Masaaki Imai. - 3 ed. - Deventer : Kluwer, 2002. - 314 p. - ISBN-10 90-14-07985-0PLANTIJN-MEI: OK 366.6 IMAI
Advertising campaign strategy: a guide to marketing communication plans / Donald E. Parente. - 4 ed. - Mason, Ohio, U.S.A. : Thomson, 2006. - 400 p. - ISBN-10 0-324-42282-2PLANTIJN-MEI: OK 307/331 PARE
Handboek managementvaardigheden / Robert E. Quinn ; Sue R. Faerman ; Michael P. Thompson ; e.a. - 3 ed. - Den Haag : Academic Service, 2005. - 444 p. - ISBN-10 90-395-2013-5PLANTIJN-MEI: OK 366.4 HAND
Het team-handboek / Peter R. Scholtes ; Brian L. Joiner ; Barbara J. Streibel. - Den Haag : Academic Service, 2005. - 60 p. - ISBN-10 90-5261-502-0PLANTIJN-MEI: OK 367 SCHO
Bedrijfsadministratie / M.P. Steenwinkel. - Amsterdam : Pearson Education, 2005. - 220 p. - ISBN-10 90-430-1072-3PLANTIJN-MEI: OK 366 STEE
Strategisch besturen met de Balanced Scorecard / [edit.] W. Bruggeman ; [edit.] A. Ameels ; [edit.] G. Scheipers. - Antwerpen : Maklu, 2005. - 270 p. - (Management accounting ; 2005: 1). - ISBN-10 90-6215-839-0PLANTIJN-MEI: OK 366.4 BRUG
What customers want: using outcome-driven innovation to create breakthrough products and services / Anthony Ulwick. - New York : McGraw-Hill, 2005. - 202 p. - ISBN-10 0-07-140867-3PLANTIJN-MEI: OK 307/352 ULWI
Delegeer resultaat: ontvankelijk leiderschap voor een resultaatgerichte organisatie / Joost Vos. - Utrecht : Spectrum, 2005. - 173 p. - ISBN-10 90-274-1154-9PLANTIJN-MEI: OK 366.4 VOS
Winnen / Jack Welch ; Suzy Welch. - 2 ed. - Utrecht : Spectrum, 2005. - 375 p. - ISBN-10 90-274-9817-2PLANTIJN-MEI: OK 360.8 WELC
Marketing management / S. Wijnia ; J.C.A.M. Wagenmakers. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 2001. - 433 p. - ISBN-10 90-01-93380-7PLANTIJN-MEI: OK 369.1 WIJN
Benchmarking best practices in maintenance management / Terry Wireman. - New York : Industrial Press, 2004. - 212 p. - ISBN-10 0-8311-3168-3PLANTIJN-MEI: OK 366.6 WIRE
Marketing
Customer relationship management / Kristin Anderson ; Carol Kerr. - Schoonhoven : Academic Service, 2002. - 162 p. - (Managementvaardigheden ; 2002: 1). - ISBN-10 90-5261-416-4PLANTIJN-MEI: OK 366.4 ANDE
De zeven sleutels tot succesvol verkopen / Rolf Bax. - Schoonhoven : Academic Service, 2001. - 122 p. - ISBN-10 90-5261-395-8PLANTIJN-MEI: OK 369.3 BAX
Marcas internacionales: como crearlas y gestionarlas / Julio Cervino. - Madrid : Piramide, 2002. - 435 p. - ISBN-10 84-368-1673-0PLANTIJN-MEI: OK 307/161 CERV
New products management / Merle Crawford ; Anthony di Benedetto. - 8 ed. - Boston : McGraw-Hill, 2006. - 540 p. - ISBN-10 0-07-124433-6PLANTIJN-MEI: OK 307/331 CRAW
Zo scoort u in de verkoop: advies van een expert over succesvol verkopen, commercieel onderhandelen en klanten winnen / Geert Dehouck. - Tielt : Lannoo, 2004. - 304 p. - ISBN-10 90-209-5876-3PLANTIJN-MEI: OK 369.3 DEHO
Marketingstrategie: de theorie in praktijk gebracht: hoe effectief kiezen voor superieure klantwaarde? / Ruud T. Frambach ; Ed J. Nijssen. - 3 ed. - Groningen : Stenfert Kroese, 2005. - 181 p. - ISBN-10 90-207-3075-4PLANTIJN-MEI: OK 369.1 FRAM
Free prize inside! The next big marketing idea / Seth Godin. - London : Penguin, 2005. - 239 p. - ISBN-10 0-7181-4772-3PLANTIJN-MEI: OK 307/331 GODI
Advertising campaign strategy: a guide to marketing communication plans / Donald E. Parente. - 4 ed. - Mason, Ohio, U.S.A. : Thomson, 2006. - 400 p. - ISBN-10 0-324-42282-2PLANTIJN-MEI: OK 307/331 PARE
What customers want: using outcome-driven innovation to create breakthrough products and services / Anthony Ulwick. - New York : McGraw-Hill, 2005. - 202 p. - ISBN-10 0-07-140867-3PLANTIJN-MEI: OK 307/352 ULWI
Marketing management / S. Wijnia ; J.C.A.M. Wagenmakers. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 2001. - 433 p. - ISBN-10 90-01-93380-7PLANTIJN-MEI: OK 369.1 WIJN
Reclame
Feilloos adviseren: een praktische gids voor adviesvaardigheden / Peter Block. - 2 ed. - Den Haag : Academic Service, 2005. - 270 p. - ISBN-10 90-5261-338-9PLANTIJN-MEI: OK 307/025 BLOC
Advertising campaign strategy: a guide to marketing communication plans / Donald E. Parente. - 4 ed. - Mason, Ohio, U.S.A. : Thomson, 2006. - 400 p. - ISBN-10 0-324-42282-2PLANTIJN-MEI: OK 307/331 PARE
Free publicity: het genereren van redactionele aandacht / Sander Schroevers. - Deventer : Kluwer, 2005. - 75 p. - (Communicatie memo ; 40). - ISBN-10 90-13-03036-XPLANTIJN-MEI: OK 307/190 SCHR
Communicatie
Stop de pers! Hoe de media werken . Hoe werken met de media / Peter Frans Anthonissen. - Tielt : Lannoo, 2005. - 267 p. - ISBN-10 90-209-5868-2PLANTIJN-MEI: OK 307/510 ANTH
Feilloos adviseren: een praktische gids voor adviesvaardigheden / Peter Block. - 2 ed. - Den Haag : Academic Service, 2005. - 270 p. - ISBN-10 90-5261-338-9PLANTIJN-MEI: OK 307/025 BLOC
Conflicthantering en onderhandelen: effectief handelen bij conflicten en tegenstellingen / P. Huguenin. - 2 ed. - Houten : Bohn Stafleu Van Loghum, 2004. - 327 p. - ISBN-10 90-313-4154-1PLANTIJN-MEI: OK 307/025 HUGU
Chemische technologie
Boerenverstand: voeding en gezondheid / Johan Claes. - Averbode : Altiora, 2004. - 23 p., ill. - (Blikopener ; 2004: 1) ; (Reflector ; 2004: 1). - ISBN-10 90-317-2086-0PLANTIJN-IL: OK 628 CLAE
Computer. Informatica
Digitaal leren: ICT-toepassingen in het hoger onderwijs / [edit.] Ivan d' Haese ; [edit.] Martin Valcke. - Tielt : Lannoo, 2005. - 293 p., ill. - ISBN-10 90-209-5880-1PLANTIJN-MEI: OK 484.52 DHAE
Active directory for Microsoft Windows Server 2003: technical reference / Stan Reimer ; Mike Mulcare. - Redmond : Microsoft Press, 2003. - 456 p. - ISBN-10 0-7356-1577-2PLANTIJN-MEI: DOC 528.5 REIM
Taalkunde (algemeen en hulpwetenschappen)
Knelpunten bij het reviseren van teksten / Paul Gillaerts ; Priscilla Heynderickx. - Leuven : Garant, 1999. - 176 p. - ISBN-10 90-5350-843-0PLANTIJN-MEI: OK 307/023 GILL
Germaanse taalkunde
Knelpunten bij het reviseren van teksten / Paul Gillaerts ; Priscilla Heynderickx. - Leuven : Garant, 1999. - 176 p. - ISBN-10 90-5350-843-0PLANTIJN-MEI: OK 307/023 GILL
Nederlandse taalkunde
Knelpunten bij het reviseren van teksten / Paul Gillaerts ; Priscilla Heynderickx. - Leuven : Garant, 1999. - 176 p. - ISBN-10 90-5350-843-0PLANTIJN-MEI: OK 307/023 GILL
Indo-Europese taalkunde
Knelpunten bij het reviseren van teksten / Paul Gillaerts ; Priscilla Heynderickx. - Leuven : Garant, 1999. - 176 p. - ISBN-10 90-5350-843-0PLANTIJN-MEI: OK 307/023 GILL