Filosofie
Leibniz: filosoof en mathematicus / Massimo Mugnai. - Amsterdam : Veen, 2005. - 159 p., ill. - (Wetenschappelijke biografie ; 10). - ISBN 90-76988-60-9HL-CH: 510 MUGN 2005
Opvoeding. Onderwijs
Prullewup / Béatrice Egémar ; [ill.] Gilles Frély. - Averbode : Averbode, 2005. - 24 p., ill. - (Zonnekind-leesboek ; 2005: 7)HL-CH: Fict B EGEM 2005
Portfolio zonder blozen: het instrument doorgelicht vanuit het perspectief van de lerarenopleiding / Wil Meeus ; Linda van Looy. - Leuven : Garant, 2005. - 107 p. - ISBN 90-441-1715-7HL-CH: 489.4 MEEU 2005
Didactiek
Portfolio zonder blozen: het instrument doorgelicht vanuit het perspectief van de lerarenopleiding / Wil Meeus ; Linda van Looy. - Leuven : Garant, 2005. - 107 p. - ISBN 90-441-1715-7HL-CH: 489.4 MEEU 2005
Hoger onderwijs. Universitair onderwijs
Portfolio zonder blozen: het instrument doorgelicht vanuit het perspectief van de lerarenopleiding / Wil Meeus ; Linda van Looy. - Leuven : Garant, 2005. - 107 p. - ISBN 90-441-1715-7HL-CH: 489.4 MEEU 2005
Bedrijfsorganisatie, incl. ambachten
Marketing-communicatiestrategie: reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen en tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie / J.M.G. Floor ; W.F. van Raaij. - 4 ed. - Groningen : Kroese, 2002. - 565 p., ill. - ISBN 90-207-3165-3HL-CH: 369 FLOO 2002
Bedrijfseconomie
Marketing-communicatiestrategie: reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen en tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie / J.M.G. Floor ; W.F. van Raaij. - 4 ed. - Groningen : Kroese, 2002. - 565 p., ill. - ISBN 90-207-3165-3HL-CH: 369 FLOO 2002
Marketing
Marketing-communicatiestrategie: reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen en tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie / J.M.G. Floor ; W.F. van Raaij. - 4 ed. - Groningen : Kroese, 2002. - 565 p., ill. - ISBN 90-207-3165-3HL-CH: 369 FLOO 2002
Reclame
Marketing-communicatiestrategie: reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen en tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie / J.M.G. Floor ; W.F. van Raaij. - 4 ed. - Groningen : Kroese, 2002. - 565 p., ill. - ISBN 90-207-3165-3HL-CH: 369 FLOO 2002
Communicatie
Marketing-communicatiestrategie: reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen en tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie / J.M.G. Floor ; W.F. van Raaij. - 4 ed. - Groningen : Kroese, 2002. - 565 p., ill. - ISBN 90-207-3165-3HL-CH: 369 FLOO 2002
Tekstuitgave
Prullewup / Béatrice Egémar ; [ill.] Gilles Frély. - Averbode : Averbode, 2005. - 24 p., ill. - (Zonnekind-leesboek ; 2005: 7)HL-CH: Fict B EGEM 2005
Nederlandse letterkunde
Prullewup / Béatrice Egémar ; [ill.] Gilles Frély. - Averbode : Averbode, 2005. - 24 p., ill. - (Zonnekind-leesboek ; 2005: 7)HL-CH: Fict B EGEM 2005
Landelijke en gewestelijke documentatie. Heemkunde
Bangladesh: mensen, politiek, economie, cultuur, milieu / Jos van Beurden. - Amsterdam : Koninklijk Instituut voor de Tropen, 2004. - 74 p., ill. - (Landenreeks ; 2004: 5). - ISBN 90-6832-408-XHL-CH: bang-993 BEUR 2004
Ethiopië: mensen, politiek, economie, cultuur, milieu / Jos van Beurden. - Amsterdam : Koninklijk Instituut voor de Tropen, 2004. - 74 p., ill. - (Landenreeks ; 2004: 6). - ISBN 90-6832-414-4HL-CH: ethi-993 BEUR 2004
Cambodja: mensen, politiek, economie, cultuur, milieu / John Kleinen ; Tara Mar. - Amsterdam : Koninklijk Instituut voor de Tropen, 2004. - 74 p., ill. - (Landenreeks ; 2004: 4). - ISBN 90-6832-404-7HL-CH: kamb-993 KLEI 2004
Irak: mensen, politiek, economie, cultuur, milieu / Robert Soeterik. - Amsterdam : Koninklijk Instituut voor de Tropen, 2004. - 74 p., ill. - (Landenreeks ; 2004: 7). - ISBN 90-6832-395-4HL-CH: irak-993 SOET 2004
Geschiedenis (algemeen en hulpwetenschappen)
Leibniz: filosoof en mathematicus / Massimo Mugnai. - Amsterdam : Veen, 2005. - 159 p., ill. - (Wetenschappelijke biografie ; 10). - ISBN 90-76988-60-9HL-CH: 510 MUGN 2005
Geschiedenis van Europa
Leibniz: filosoof en mathematicus / Massimo Mugnai. - Amsterdam : Veen, 2005. - 159 p., ill. - (Wetenschappelijke biografie ; 10). - ISBN 90-76988-60-9HL-CH: 510 MUGN 2005