Opvoeding. Onderwijs
Laaggeletterd in de lage landen: hoge prioriteit voor beleid / Ella Bohnenn ; Christine Ceulemans ; Carry van de Guchte ; e.a. - Den Haag : Nederlandse Taalunie, 2004. - 64 p. - ISBN 90-70593-05-XUFSIA: MAG-BR-C 666
Illuminative incident analysis / Diana Cortazzi ; Susan Roote. - London : McGraw-Hill, 1975. - 124 p. - (McGraw-Hill series in management ; 1975: 2). - ISBN 0-07-084452-6UFSIA: MAG-OW-B 6365
Education / Asian Development Bank. - Manila : 2003. - 68 p. - (Our framework: policies and strategies ; 2003: 2)UFSIA: LZ 371.2 G-ADB 2002
Exploring the speech-language connection / [edit.] Rhea Paul. - Baltimore, Md : Brookes, 1998. - 344 p. - (Communication and language intervention series ; 8). - ISBN 1-55766-325-4UIA: GER 800.15 H 4 PAUL 98
UIA: BC-B 35662
UFSIA: SG-A-III 1.2/PAU.1
Learning through work experience for the knowledge economy: issues for educational research and policy / Toni Griffiths ; David Guile. - Luxemburg : EUR-OP, 2004. - 137 p. - (CEDEFOP reference series ; 48). - ISBN 92-896-0268-6UFSIA: MAG-B 52012
No child left behind? The politics and practice of school accountability / [edit.] Paul E. Peterson ; [edit.] Martin R. West. - Washington, D.C. : Brookings Institution. - 340 p. - ISBN 0-8157-7028-6 ; ISBN 0-8157-7029-4UFSIA: MAG-B 52007
Op de grens van twee werelden: beeld van het architectuuronderwijs aan het Sint-Lucasinstituut te Gent in de periode 1919-1965/1974 / Dirk van de Perre. - Gent : Provinciebestuur Oost-Vlaanderen, Dienst 92, Monumentenzorg en Cultuurpatrimonium, 2003. - 190 p., ill. - ISBN 90-74311-42-3UFSIA: MAG-C 16353
Didactiek
Laaggeletterd in de lage landen: hoge prioriteit voor beleid / Ella Bohnenn ; Christine Ceulemans ; Carry van de Guchte ; e.a. - Den Haag : Nederlandse Taalunie, 2004. - 64 p. - ISBN 90-70593-05-XUFSIA: MAG-BR-C 666
Handbuch der Mediengeschichte / [edit.] Helmut Schanze. - Stuttgart : Kröner, 2001. - 575 p. - (Kröners Taschenausgabe ; 360). - ISBN 3-520-36001-2UFSIA: Germ
ICT and language learning: a European perspective / [edit.] Angela Chambers ; [edit.] Graham Davies. - Lisse : Swets & Zeitlinger, 2001. - 185 p., ill. - (Language learning and language technology ; 1). - ISBN 90-265-1809-9 ; ISBN 90-265-1810-2UIA: DIKR 372.880 G-CHAM 2001
UIA: GER-CTS
UFSIA: ROM 371.315.9 G-CHAM 2001
Language learning online: towards best practice / [edit.] Ushi Felix. - Lisse : Swets & Zeitlinger, 2003. - 214 p. - (Language learning and language technology ; 3). - ISBN 90-265-1948-6UIA: GER-CTS
One school, many cultures / OECD. Centre for Educational Research and Innovation. - Paris : OECD, 1989. - 79 p. - ISBN 92-64-13195-7UFSIA: MAG-OW-B 6371
De taal van de verpleging: vaktaal Nederlands voor buitenlanders: Delftse methode halfgevorderden NT2-niveau 2 > 3 / J.L. Wesdijk ; A. Berkhout ; [medew.] e.a. - Amsterdam : Boom, 2003. - 248 p., 2 cdroms. - ISBN 90-5352-956-XUIA: GER-CTS
Hoger onderwijs. Universitair onderwijs
Asielzoekers en vluchtelingen in het hoger onderwijs in Vlaanderen: een voorontwerp van een knelpuntenrapport over studiemogelijkheden en studiebegeleiding / Overlegcentrum Integratie van Vluchtelingen [Brussel]. - Brussel : 2003. - 58 p.UFSIA: MAG-C 16352
Case studies: academic freedom and university institutional responsibility in Portugal / Observatory for Fundamental University Values and Rights [Bologna]. - Bologna : Bononia University Press, 2003. - 71 p.UFSIA: MAG-A 15699
GENT: verslagboek van het Nederlands-Vlaams colloquium ter afsluiting van het actieprogramma GENT op 23 juni 1992 te Maastricht / Nederland. Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen. - Den Haag : Sdu, 1992. - 112 p.UFSIA: MAG-B 52043
Onderwijsinnovatieve projecten aan de Vlaamse universiteiten / [edit.] W. Goegebeur ; [edit.] E. van Avermaet ; [medew.] V. Hendrickx. - Brussel : VLIR, 1997. - 94 p.UFSIA: MAG-C 16365