Opvoeding. Onderwijs
Knowledge, innovation and economic growth: the theory and practice of learning regions / [edit.] Frans Boekema ; [edit.] Kevin Morgan ; [edit.] Silvia Bakkers ; a.o. - Cheltenham : Elgar, 2000. - 266 p. - ISBN 1-84064-215-7RUCA: COL 338 M-B 42.871
Gids sociaal-cultureel en educatief werk / [edit.] Jo Boey ; [edit.] Lucien Bosselaers ; [edit.] Rita l' Enfant ; e.a. - Zaventem : Kluwer, 1992. - Losbladig ; met: Actuele ontwikkelingen. - ISBN 90-6716-345-7UFSIA: DSSB 304 G-GIDS 92
1-3
UFSIA: LZ 301.54 B-GIDS 92
1-6
UFSIA: PS 301.54 B-GIDS 92
1-6
UIA: CA-D4
1-6
UIA: PSW-LAUW
1-6
UIA: PSW 301.54 L-B-GIDS 92
1-6
A transactional pespective on teaching and learning: a framework for adult and higher education / D. Randy Garrison ; Walter Archer. - Amsterdam : Pergamon, 2000. - 220 p. - (Advances in learning and instruction series ; 2000: 3). - ISBN 0-08-043780-XUIA: DIKR 371 G-GARR 2000
Awareness of language: an introduction / Eric Hawkins. - 3 ed. - Cambridge : Cambridge University Press, 1996. - 226 p. - ISBN 0-521-33762-3UFSIA: SG-A-III 8.1/HAW.1
Diversity and distrust: civic education in a multicultural democracy / Stephen Macedo. - Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 2000. - 343 p. - ISBN 0-674-21311-4RUCA: COL 37 M-B 42.874
Willemsfonds Tongeren: 120 jaar / Willemsfonds [Tongeren]. - Tongeren : Willemsfonds, 1999. - 24 p., ill.UFSIA: MAG-OW-C 98
Didactiek
Niet van horen zeggen: leren spellen in het Engels als vreemde taal / Ans van Berkel. - Bussum : Coutinho, 1999. - 317 p. - ISBN 90-6283-160-5UFSIA: MAG-B 47909
Hidden challenges to education systems in transition economies / Sue E. Berryman. - Washington, D.C. : 2000. - 133 p. - (A world free of poverty ; 2000: 6). - ISBN 0-8213-4813-2UFSIA: MAG-T 234:2000,6
Comprendre, interpréter, décrire ... les textes littéraires / Centre d'études et de documentation pour l' enseignement du français. - Paris : Cedocef, 1999. - 168 p. - (Enjeux: revue de didactique du français ; 46)UFSIA: ROM 804 E-ENJE:46
Le mémoire sur ordinateur: les nouvelles technologies au service du travail de fin d'études / Annick Englebert. - Paris : De Boeck & Larcier, 1998. - 166 p. - (Méthodes en sciences humaines ; 1998: 3). - ISBN 2-8041-2822-9UFSIA: ROM 001 G-ENGL 98
L'enseignement des disciplines à la Faculté des arts (Paris et Oxford, 13e-15e siècles): actes du colloque international / [edit.] Olga Weijers ; [edit.] Louis Holtz. - Turnhout : Brepols, 1997. - 562 p. - (Studia artistarum: études sur la Faculté des arts dans les universités médiévales ; 4). - ISBN 2-503-50571-6UFSIA: RG 1071 D 1:4
Awareness of language: an introduction / Eric Hawkins. - 3 ed. - Cambridge : Cambridge University Press, 1996. - 226 p. - ISBN 0-521-33762-3UFSIA: SG-A-III 8.1/HAW.1
Diversity and distrust: civic education in a multicultural democracy / Stephen Macedo. - Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 2000. - 343 p. - ISBN 0-674-21311-4RUCA: COL 37 M-B 42.874
Social interaction in learning and instruction: the meaning of discourse for the construction of knowledge / [edit.] Helen Cowie ; [edit.] Geerdina van der Aalsvoort. - Amsterdam : Pergamon, 2000. - 246 p. - (Advances in learning and instruction series ; 2000: 1). - ISBN 0-08-043597-1UIA: DIKR 159.95 G-COWI 2000
Dictionary of media and communication studies / James Watson ; Anne Hill. - 5 ed. - London : Arnold, 2000. - 364 p. - ISBN 0-340-73205-9RUCA: VERLU
Hoger onderwijs. Universitair onderwijs
A transactional pespective on teaching and learning: a framework for adult and higher education / D. Randy Garrison ; Walter Archer. - Amsterdam : Pergamon, 2000. - 220 p. - (Advances in learning and instruction series ; 2000: 3). - ISBN 0-08-043780-XUIA: DIKR 371 G-GARR 2000